اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

اتوبوس باز هم حادثه آفرید/۵ کشته و ۲۱ زخمی +عکس

برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر باربری در محور بم-کرمان حادثه آفرید و در پی این حادثه 5 نفر از مسافران از جمله راننده اتوبوس و تریلر جان خود را از دست دادند و ۲۱ نفر هم زخمی شدند.

اتوبوس باز هم حادثه آفرید/۵ کشته و ۲۱ زخمی +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اورژانس کشور، روز گذشته ساعت 14:13 طی تماس تلفنی که با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان بم ، مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر باربری در محور بم-کرمان دریافت شد که بلافاصله 7 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 26 نفر پزشک ،پرستار و تکنیسین به محل اعزام  شدند.

با تلاش بی وقفه پرسنل اورژانس 115شهرستان بم مصدومان به بیمارستان پاستور این شهرستان منتقل شدند اما متأسفانه طی این حادثه 5 نفر از مسافران از جمله راننده اتوبوس و تریلر جان خود را از دست دادند و 13 مصدوم نیز به بیمارستان اعزام شدند.

همچنین 8 مصدوم که دچار جراحات سطحی شده بودند در محل حادثه درمان شدند.

شدت حادثه به قدری بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم و مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی بم در صحنه حادثه حضور یافتند و از نزدیک بر نحوه امدادرسانی به مصدومان و مجروحان نظارت کردند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول