اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال 2 کاندیدا

جعفری در ریاست هیئت بوکس استان قم باقی ماند

محمد جعفری با کسب حداکثر آراء اعضای مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم همچنان در مسئولیت ریاست این هیئت ورزشی باقی ماند.

جعفری در ریاست هیئت بوکس استان قم باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت، با حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی، سیدمهدی غیاثی و مرتضی روحیان به عنوان مدیر کل، معاون توسعه ورزش و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 15 نفر از اعضای مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، محمد جعفری که در دو دوره قبلی یعنی برای مدت هشت سال ریاست هیئت بوکس استان قم که یکی از هیئت‌های موفق و مدال آور ورزش قم در سال‌های اخیر محسوب می‌شود را بر عهده داشت، بار دیگر با اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیئت بوکس قم برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت بوکس قم انتخاب و معرفی شد.

دیگر کاندیدای مجمع انتخابات ریاست هیئت بوکس استان قم محمد عباس زاده از بوکسورهای پیشکسوت و البته از داوران جوان و آینده دار بوکس استان قم در عرصه رقابت‌های داخلی این رشته بود که در این رشته ورزشی قدرتی چهره نام آشنایی است.

در جدال دو کاندیدا بحث و موضوعات مختلفی برای احراز ریاست چهار ساله هیئت بوکس استان قم مطرح شد که رقابت بین هر دو را بسیار داغ و پر حرارت کرده بود تا اینکه تمام نگاه‌ها به شمارش آراء اعضای مجمع دوخته شد تا رئیس جدید انتخاب شود.

در حالی که 15 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیئت بوکس استان قم بودند، همگی اعضا بدون غایب در این مجمع حضور داشتند و به همین خاطر 15 نفر رأی خود را به گلدان انداختند و در نهایت بیشترین آراء به محمد جعفری اختصاص یافت.

با شمارش آراء ماخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم تعداد 13 رأی خود را به محمد جعفری و تعداد 2 رأی خود را به عباس زاده دادند تا بدین ترتیب جعفری بار دیگر مسئولیت ریاست هیئت بوکس استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب محمد جعفری به عنوان رئیس جدید هیئت بوکس استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دو دوره قبلی نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیئت، این امکان را دارد که برای مدت 12 سال متوالی رئیس هیئت بوکس استان قم باقی بماند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول