اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

پیروی از ولایت راه سعادت و خوشبختی است

فرمانده بسیج اصناف شاهرود گفت: در زمان کنونی باید بر ولایت تأکید کرد و همواره در راه امام زمان (عج) و نایب ایشان وفادار و ثابت قدم بود و این درس بزرگ مکتب عاشوراست.

پیروی از ولایت راه سعادت و خوشبختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، یحیی حسینی پیش از ظهر امروز در گردهمایی هیئت منتظران موعود بسیج اصناف شاهرود که با حضور بیش از 150 نفر در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرک گلستان شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان و اصحاب باوفای ایشان با اشاره به درس گرفتن از مکتب عاشورا اظهار داشت: سالار شهیدان به ما درس اخلاص، عمل، ایثار، شجاعت و فداکاری آموخت و ما باید پاسدار این مکتب الهی باشیم.

وی افزود: بسیج و فرهنگ آن برگرفته از قیام امام حسین (ع) و آموزه‏های این مکتب رهایی‎ بخش است و فرد فرد ما بسیجیان باید در سخن و رفتار و اعمالمان رهرو حقیقی ایشان باشیم.

حسینی با بیان اینکه اخلاص در عمل در کارها بسیار مهم است، گفت: امام حسین (ع) با اخلاص در عمل خود این فرهنگ را ماندگار کرد و در طول تاریخ سرمشق و الگو برای همه آزادی‎خواهان شد.

فرمانده بسیج اصناف شاهرود تصریح کرد: در برهه کنونی، همه باید اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ چرا که تا اخلاص نباشد، عملی ماندگار و تأثیرگذار نخواهد بود.

وی با اشاره به تبعیت از ولایت در راه مستقیم نیز اظهار کرد: اصحاب و یاران سالار شهیدان ذوب در ولایت بودند و هر چه امام حسین (ع) فرمود آنها اطاعت کردند و همین اطاعت آنان از ولایت سبب رستگاری آن‎ها شد.

حسینی افزود: ما نیز باید در زمان کنونی بر ولایت امام زمان (عج) و نائب ایشان وفادار باشیم؛ چرا که راه رستگاری و سعادت ما در گرو پیروی از ولایت است و این درس بزرگ از مکتب عاشوراست.

فرمانده بسیج اصناف شاهرود خاطرنشان کرد: بسیج که خود را الگو گرفته از مکتب عاشورا می‏داند؛ باید تابع ولایت باشد و تساهل و تسامح در خود نداشته باشد تا الگویی برای همگان باشد.

وی بیان کرد: دشمنان ما با درک درست شرایط تلاش می‏کنند، مردم را از ولایت جدا کنند و باید ما با پیروی درست از ولایت و ترویج فرهنگ ولایی این خدعه دشمنان را ناکام بگذاریم.

حسینی با تأکید بر برگزاری حلقه‏های صالحین گفت: حلقه‏های صالحین یکی از روش‏های ترویج فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) در جامعه و به خصوص نسل جوان و نوجوان ماست که باید بهره‏برداری درستی شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول