اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زاهدان:

نگهداری کپسول خاموش کننده حریق در مراسم‌های عزاداری ضروری است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: به شهروندان و دست‌اندرکاران توصیه می‌شود، خانه‌ها و محل‌های برگزاری مراسم عزاداری را به کپسول‌های خاموش کننده تجهیز کنند.

نگهداری کپسول خاموش کننده حریق در مراسم‌های عزاداری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از  روابط عمومی شهرداری زاهدان، احمد ریگی‌فرد اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی همواره ضامن سلامت ما خواهد بود، لذا باید با بکار بستن این موارد از هرگونه حادثه ای جلوگیری کنیم و آتش‌نشانی زاهدان آمادگی دارد نسبت به ارائه  آموزش‌های لازم در این خصوص به شهروندان اقدام کند.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل این سازمان در ایام سوگواری و عزاداری شهروندان در حال آماده‌باش کامل بسر می‌برند، گفت: بسیاری از آتش‌سوزی‌ها در خانه‌ها به علت عدم نگهداری مناسب از مواد سوختی و یا قرار دادن چند ماده سوختی از جمله نفت، بنزین و کپسول گاز در کنار هم بوجود می‌آید لذا ما از شهروندان تقاضا داریم تا به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند.

ریگی‌فرد در مورد رعایت نکات ایمنی برای استفاده از وسایل گرمازا در مساجد و تکیه‌ها گفت: با توجه به اینکه اکثر مکان‌ها و محل‌های برگزاری مراسم عزاداری دارای درب‌های متعدد می‌باشند به تمامی دست‌اندرکاران و هیئت امناها توصیه می‌شود تا در زمان استفاده از این وسایل از بستن درب‌های محل برگزاری مراسم خودداری کنند ضمن اینکه از تماس مستقیم دودکش وسایل گرمایشی با چادرها و خیمه‌ها نیز به شدت پرهیز کنند.

وی در ادامه از تمامی شهروندان و دست‌اندکاران مساجد، تکایا و حسینیه‌ها خواست تا در خانه‌ها و محل برگزاری مراسم عزاداری به تعداد مورد نیاز "کپسول خاموش کننده حریق" نگهداری کنند ضمن اینکه حتماً با نحوه کار کردن با این کپسول‌ها آشنایی کامل داشته باشند و در زمان بروز حادثه با حفظ خونسردی با شماره تلفن 125 تماس بگیرند.

انتهای پیام/75005/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول