اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ری:

فلسفه قیام امام حسین (ع) اصلاح امور است

فرماندار ویژه ری با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع) اصلاح امور است.

فلسفه قیام امام حسین (ع) اصلاح امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور در دیدار سرکلانتر شهرستان ری به‌همراه معاونان و روسای کلانتری‌ها و سایر یگان‌های انتظامی شهرستان ری با وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اصلاح امور است و محرم فرصت خوبی است که کارنامه سالانه عملکردمان را بررسی کنیم و جاهایی که در انجام وظایف و مسئولیت‌هایمان کم گذاشتیم به حقوق مردم توجه شایسته نکردیم آن را اصلاح کنیم.

فرماندار ویژه ری گفت: خدمت من و شما عزیزان در شهری که عطر‌آگین است به مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که قرابت خاصی با امام حسین (ع) دارد و در روایات زیارت قبر ایشان همانند زیارت قبر امام حسین (ع) بیان شده فرصت بی نظیری برای من و شماست که اگر خوب استفاده کنیم مطمئناً ذخیره خوبی برای آخرت ما و بیمه دنیای ما خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان ری به لحاظ  تاریخی و مذهبی سابقه درخشانی که دارد به‌ویژه قرار داشتن مرقد حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و تعداد زیادی از امام‌زادگان و آثار تاریخی کهن و باستانی به‌عنوان یکی از مهمترین پایگاه‌های مذهبی و تاریخی کشور محسوب می‌شود ولی متاسفانه به اندازه سهم خودش در فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران در حوزه‌های مختلف از توسعه‌نیافتگی رنج می‌برد و این امر مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای مردم این شهر ایجاد کرده و تبعات آن را امروز نیروی انتظامی پرداخت می‌کند.

جمالی‌پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری ری را قبله تهران ترسیم کرده‌اند، عنوان کرد: اگر واقعاً درک درستی از فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم مسئولیت بنده و شما نسبت به شهرری صد چندان می‌شود.

فرماندار شهرستان ری افزود: نیروی انتظامی چون در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد پیشانی نظام محسوب می‌شود، بنابراین رسالت نیروی انتظامی بسیار سنگین‌تر از سایر دستگاه‌ها است چون حضور نیروی انتظامی میدانی و در بطن جامعه است و مردم آن را لمس می کنند و می‌بینند، بنابراین انتظار می‌رود در حین اقتدار پلیس در جامعه، خوشرویی و برخورد اخلاقی و قانون‌مداری ملاک برخورد با مردم باشد که حتماً تاکنون هم همین طور بوده است.

جمالی پور گفت: مشکلات نیروی انتظامی شهرستان ری را در همین مدت کمی که من خدمت شما و مردم شهرستانی هستم درک و لمس کردم ، از نظر اینجانب ادامه این وضعیت می تواند برای مردم گرفتاریهای زیادتر از حال حاضر ایجاد کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری متذکر شد یکی از مهمترین مشکلاتی که نیروی انتظامی و نیز مدیریت سیاسی شهرستان از آن رنج می‌برند، نداشتن یک مرکز فرماندهی مستقل و مقتدر است، عدم وجود فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان ری باعث عدم اشراف در مسئولیت‌ها شده است و مشکلات بسیاری را در سطح شهرستان ایجاد کرده است که ان‌شاءالله با حمایت و تدبیر استاندار، وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی در یک فضای کارشناسی دقیق و بدون هیاهوی سیاسی این معضل را نیز مرتفع خواهیم کرد.

جمالی پور گفت: امروز ارائه خدمات و کشف جرایم و مقابله با تهدیدات چه از بعد اجتماعی و چه از بعد امنیتی در تمام کشورهای دنیا تخصصی شده است، که خوشبختانه در پلیس ما نیز این شیوه چند سالی است که آغاز شده و تا کنون نتایج خوبی به بار آورده است و این کار باعث شده است سطح اسیب پذیری اجتماعی جامعه را کاهش دهد و رضایت مردم از نیروی انتظامی را افزایش دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان ضمن تشکر از خدمات شایسته مجموعه نیروی انتظامی شهرستان به مردم برای آنها آرزوی توفیق روز افزون کرد.

جلیل شهبازی، سرکلانتر انتظامی شهرستان ری در این دیدار گزارشی از وضعیت یگان‌های انتظامی واقع در شهرستان و مشکلات و معضلاتی که نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های خود با آن مواجه هست ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، سرکلانتر شهرستان ری به‌همراه معاونان و روسای کلانتری‌ها و سایر یگان‌های انتظامی شهرستان ری با حضور در فرمانداری با فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/2462/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول