اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین ماه سال‌ آینده در مالزی برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال جهان با حضور شرکت‌کنندگان ایرانی

سازمان توسعه تجارت ایران نیز بار دیگر با اعطای مجوز برگزاری پاویون کشور ایران به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال جهان که در مالزی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال جهان با حضور شرکت‌کنندگان ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین‌المللی استان اصفهان، برای دهمین سال متوالی و به عنوان نماینده اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی(MATRADE) و با مجوز سازمان توسعه تجارت، ایران پاویون ملی ایران را در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال دنیا برگزار می‌کند.   

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزیMIHAS 2014) ) در حالی از تاریخ 20 تا 23 فروردین ماه 1393 در کوالالامپور میزبان فعالان صنعت حلال، به ویژه مواد غذایی خواهد بود که تقاضا برای محصولات حلال روز به روز در حال افزایش است و برند حلال به عنوان یک برند معتبر جهانی، دیگر تنها به کشورهای مسلمان تعلق ندارد.

کشور مالزی به عنوان مبتکر نمایشگاه حلال هر ساله و از سال 2004 با برگزاری این رویداد بین‌المللی توانسته است، برند حلال را به خوبی و به عنوان یک ضمانت کیفیت برای محصولات به ویژه مواد غذایی به جهانیان معرفی کرده و حضور کشورهای مسلمان و غیر مسلمان در این رویداد بیانگر اعتبار و جایگاه محصولات مصرفی حلال در بازارهای مصرف جهان است.

حضور تولیدکنندگان ایرانی در دوره‌های قبل این صحنه رقابت و استقبال خوب بازدیدکنندگان خارجی از محصولات آنها به خوبی معرف پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل کشور ایران بوده است.

سازمان توسعه تجارت ایران نیز بار دیگر با اعطای مجوز برگزاری پاویون کشور ایران به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ضمن حمایت از حضور توانمند تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه، فراهم سازی بسترهای لازم برای مشارکت بهتر و مؤثرتر فعالان صنایع غذایی کشور را مورد نظر و هدف قرار داده است.  

تمامی متقاضیان می‌توانند جهت مشارکت و رزرو غرفه با بخش خارجی شرکت نمایشگاه‌های اصفهان با شماره تلفن‌های 2601683-2612559-  0311تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/63012/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول