اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع):

جدای از وصف شهدا به تبیین سیره و اهداف آنها هم پرداخته شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز جدای از وصف شهدا به تبیین سیره و اهداف آنها هم باید پرداخته شود و این، اصلی اساسی است.

جدای از وصف شهدا به تبیین سیره و اهداف آنها هم پرداخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، مسئول روابط عمومی سپاه استان تهران، معاون هماهنگ کننده سپاه تهران، مسئول امور روحانیان سپاه سیدالشهدای استان تهران و فرمانده سپاه شهرستان پردیس، در مراسمی، با خانواده یحیی میرزایی، پدر شهید 16 ساله بومهنی دیدار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران، با الزامی دانستن دیدار با خانواده شهدا و شمع و چراغ دانستن شهدا، در رابطه با این دیدار گفت: تکریم از خانواده شهدا در حقیقت تکریم از خود شهداست.

حجت‌‏الاسلام والمسلمین نعمت‏‌الله فخری افزود: امروز همان‏طور که به وصف کردن شهدا احتیاج داریم، به تبیین ایثارگری پدران، مادران و وابستگان شهدا نیز نیازمندیم.

وی تصریح کرد: خانواده‌‏های شهدا هنوز با تمام سختی‌‏ها و دوری‏‌ها، از شهدای عزیز خود حمایت می‏‌کنند و در خط مستقیم انقلاب هستند و با تمام نارسایی‏‌ها و مشکلاتی که دارند، با همه وجود از کیان انقلاب دفاع می‏‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، این دیدارها را دو منظوره دانست و اضافه کرد: نخست اینکه خانواده شهدا نباید فراموش شوند و باید بدانند که ما آنها را به عنوان چشم و چراغمان در کشور و نظام می‌‏بینیم.

فخری ادامه داد: دوم اینکه ما نیز نیاز به حضور در جمع خانواده شهدا داریم؛ وقتی افراد خانواده و پدر و مادر شهید را می‏‌بینیم، با تمام وجود خوشحال می‏‌شویم و روحیه می‏‌گیریم و این برای مدتی برای ما کافی است تا امورمان را به خوبی پیش ببریم.

وی تصریح کرد: ما در برابر خانواده شهدا شرمنده‏‌ایم و هر جا می‌‏رویم، این را بیان می‏‌کنیم که به جز تواضع در مقابل شما چیزی نداریم؛ اما این‏طور که خانواده شهدا در یاد کردن شهید خود چنان برخورد می‏‌کنند که گویا شهدای کربلا هستند، بسیار زیباست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: خانواده‏‌های شهدا، خاطراتی از فرزندان خود دارند که هیچ‏کس ندارد و باید از زبان آنها به دیگران و نسل بعد و از عصر آنها به عصر دیگری این مفاهیم و خاطرات منتقل شود.

فخری ادامه داد: در این دیدارهاست که این موارد شنیده و خاطرات ناگفته آنها در این دیدارها گفته می‌‏شود.

وی افزود: در همین دیدار، پدر شهید نقل کرد می‏‌خواست نام فرزند خود را «محمد» بگذارد ولی قبل از تولد شخصی در خواب به او گفت که نام وی «حسین» است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: اگر بدانیم شهدا چه عشق و شور و شعوری داشتند، به واقع ما جز شرمندگی جلوی این همه ایثار، فداکاری و عظمتی که شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند، چیزی نداریم.

انتهای پیام/2568/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول