اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فاوا رضوی عنوان کرد

ارتباطات الکترونیک در تبادلات اقتصادی راهی برای کاهش هزینه‌ها

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ارتباطات الکترونیکی و رایانه‌ای در تبادلات اقتصادی راهی برای کاهش هزینه‌ها است.

ارتباطات الکترونیک در تبادلات اقتصادی راهی برای کاهش هزینه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد جواد رجائیان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا معاملات اقتصادی بدون حضور فیزیکی انجام می‌شود که این امر علاوه بر کاهش هزینه‌‌ها، با ارتباطات الکترونیکی و رایانه‌ای در تبادلات اقتصادی و تجاری با سرعت بیشتر و در زمان کمتری صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: گسترش شبکه‌های ارتباطاتی الکترونیکی و رایانه‌ای موجب شده بسیاری از تبادلات اقتصادی صرف نظر از بعد مسافت و مشخصات جغرافیایی، بدون انجام هیچ‌گونه سفری با سرعت عمل بالا و در حداقل زمان به انجام برسد.

وی تصریح کرد: در این میان انجام صحیح و مطمئن تبادلات اقتصادی بین خریدار و فروشنده از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا اعتماد و اطمینان طرفین به یکدیگر از یک سو و امنیت تراکنش‌های مالی صورت گرفته از طریق شبکه‌های ارتباطی رایانه‌ای از سوی دیگر، منجر به گسترش تجارت الکترونیکی صحیح و قابل قبول بین افراد، سازمان‌ها و نهادهای گوناگون می‌شود.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی سرعت عمل در انجام معامله و انتقال پول، آسان بودن برقراری ارتباط، محدود نبودن به ساعت و زمان خاص، جلوگیری از انجام سفرهای بی‌مورد و کاهش ترافیک را از مزایای تجارت الکترونیکی و رایانه‌ای ذکر کرد.

وی اشاره کرد: در حال حاضر با بکاربردن برنامه‌ها، استانداردها، ابزارها و ظرفیت‌های مختلف الکترونیکی و با استفاده از رایانه می‌توان مبالغ بالایی از پرداخت‌های غیرنقدی و صرفا از طریق شبکه‌های ارتباطی را به انجام رساند.

وی متذکر شد: در دنیای تجارت، افراد و سازمان‌هایی موفق‌ترند که از ابزارها و ظرفیت‌های ارتباطی الکترونیکی و رایانه‌ای بهتر و بیشتری بهره ببرند.

انتهای پیام/2202/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول