اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرج:

رفع مشکلات معلولان در اولویت قرار گرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار کرج گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به معلولان، رفع مشکلات این قشر در دستور کار قرار گرفت.

رفع مشکلات معلولان در اولویت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی رضاحسینی ظهر امروز در بازدید از مرکز نابینایان کرج، اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات معلولان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است، بنابراین باید با همدلی بیشتر برای توسعه خدمات‌رسانی به این قشر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده رسیدگی به خواسته‌های معلولان و رفع نیازهای آنان در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه معلولان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند، افزود: نباید به واسطه اینکه این افراد دچار نقص عضو هستند آنان را از حضور در مسائل مختلف اجتماعی دور کنیم چراکه این افراد دارای توانمندی‌هایی هستند که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها علاوه بر تامین امرار معاش آنها، آنان را به اجتماع وارد کنیم.

رضاحسینی عنوان کرد: سال گذشته اقداماتی به منظور ارائه خدمات به جامعه نابینایان در کرج ارائه شد که از آن جمله می‌توان به رونمایی از کتاب عصای سفید و تهیه کتاب به خط بریل اشاره کرد.

*جذب روشندلان در سامانه 137 شهرداری کرج

وی تأکید کرد: در این راستا در نظر داریم با نظر مساعدت شهردار کرج بتوانیم تعداد محدودی از روشندلان را در سامانه 137 و تلفنخانه‌ها به کارگیری کنیم تا فرهنگ جذب روشندلان در ادارات دولتی و عمومی نهادینه شود.

وی از دیگر اقدامات فرهنگی که شهرداری کرج قرار است برای اعضای جامعه نابینایان انجام دهد را اعزام این افراد به مشهد مقدس پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد.

معاون فرهنگی شهرداری کرج در پایان از آمادگی این معاونت برای اختصاص یکی از فرهنگسراهای سطح شهر به معلولین در صورت موافقت شورای شهر خبر داد.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول