اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رایزنی نمایندگان «حکمتیار» با مقامات دولتی و نیروهای خارجی در کابل

حزب اسلامی افغانستان از رایزنی نمایندگان این حزب با مقامات دولت افغانستان و نیروهای خارجی در خصوص مسائل کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داد.

رایزنی نمایندگان «حکمتیار» با مقامات دولتی و نیروهای خارجی در کابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، حزب اسلامی افغانستان به رهبری «گلبدین حکمتیار»، از دعوت نمایندگان این حزب به کابل خبر داد.

در مطلبی که امروز در پایگاه خبری «شهادت» وابسته به حزب اسلامی افغانستان منتشر شد، آمده است: نمایندگان حزب اسلامی در سفری به کابل، با مقامات دولت افغانستان و برخی از مسئولان عالی رتبه خارجی در خصوص مسائل افغانستان از جمله انتخابات آینده ریاست جمهوری افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس منبع، در این دیدار درباره پایان جنگ، مذاکرات بین‌الافغانی و خروج کامل نظامیان خارجی افغانستان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

در مطلب تصریح شده است: نمایندگان حزب اسلامی با صراحت به طرف‌های افغان و خارجی اعلام کردند که با حضور نظامیان خارجی در افغانستان، حل مشکلات، برگزاری انتخابات شفاف و استقلال افغانستان امکانپذیر نیست.

همچنین هیئت حزب اسلامی اعلام داشت که فقط با خروج کامل نظامیان خارجی از افغانستان، مشکلات این کشور حل خواهد شد.

در این مطلب در خصوص اعضای هیئت اعزامی حزب اسلامی و زمان سفر آنان به کابل اشاره‌ای نشده است.

حزب اسلامی افغانستان پیش از نیز چندین هیئت را برای مذاکره با دولت افغانستان به کابل اعزام کرده بود که نتایجی را در پی نداشت.

حزب اسلامی افغانستان به رهبری گلبدین حکمتیار، یکی از احزاب با سابقه در افغانستان است که علیه نیروهای افغان و خارجی مسلحانه مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول