اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه محرم

پرچم محرم در دانشگاه رودهن به اهتزاز درآمد

به مناسبت ماه خون بر شمشیر، پرچم قرآنی با شعار «ماه محرم» در مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به اهتزاز درآمد.

پرچم محرم در دانشگاه رودهن به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: بنیان‎گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‎ داشته است» شهدای عزیز ما نیز از سرور شهیدان الگو گرفتند و با نثار جان خود در عصر حاضر شجره طیبه را آبیاری و جانی تازه بخشیدند.

محمدحسین احمدزاده ادامه داد: موظفیم این ارزش‎ها و روحیه ایثار و فداکاری در راه دین را به نسل نو منتقل کنیم که این مکتب شهادت است که پیروزی ما را تضمین می‎کند.

براساس این گزارش، در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بیان داشت: دشمنان از استقامت ملت ایران فهمیده‎اند که این کشور با دیگر کشورها تفاوت اساسی در عقیده و عمل دارد.

احمدزاده ادامه داد: این درس‎ها را شهدا به جهانیان دادند و ثابت کردند که ملتی که شهید دارد، اسارت ندارد و شکست‎‎ناپذیر است و از اصول و ارزش‎هایی که بهای سنگینی برای آن داده است، دست برنمی‎دارد و شعار او هیهات منا‌الذله است و این شهید گمنام و همه شهدا متعلق به همه ملت ایران و اسلام هستند.

از دیگر برنامه‎های این مراسم، پخش و توزیع غذای نذری (صبحانه) همه روزه از سوی بانیان و هیئت محبان اهل بیت (ع) و برگزاری مراسم محفل انس با قرآن به مناسبت سوم شهدای کربلاست.

انتهای پیام/2568/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول