اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید فرماندار قرچک از بیمارستان حیان/ جزئیات پروژه تشریح شد

فرماندار شهرستان قرچک به ‌منظور آگاهی از پیشرفت بیمارستان 200 تختخوابی حیان از این پروژه بازدید کرد.

بازدید فرماندار قرچک از بیمارستان حیان/ جزئیات پروژه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، رضا ریاحی صبح امروز به‌ منظور بررسی دقیق پیشرفت این پروژه که یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان قرچک محسوب می‌شود، از آن بازدید و بر روند تسریع در ساخت آن تأکید کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از ساخت بیمارستان حیان این بوده که یک مرکز درمانی با تمام امکانات روز ایجاد شود تا مردم این شهرستان به راحتی بتوانند تحت امور مداوا و معالجه خویش قرار گیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک، ساخت این بیمارستان را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم این شهرستان تازه‌تأسیس عنوان و اظهار امیدواری کرد تا با بهره‌برداری از پروژه‌های مهم قرچک از جمله مترو و بیمارستان شاهد توسعه چشمگیر این منطقه در سال‌های متمادی باشیم.

احداث 9 اتاق عمل

مدیرعامل شرکت حیان طب زیبا و مجری ساخت و بهره‌برداری بیمارستان 200 تختخوابی حیان جنرال که با تأکید بر بخش قلب ساخته می‌شود نیز در این بازدید اظهار داشت: زیربنای ساختمان مرکزی این بیمارستان 27 هزار و 610 مترمربع است و دارای 6 اتاق عمل عمومی،‏ یک اتاق عمل اورژانس و دو اتاق قلب تخصصی است.

غلامحسن آذری‌شاد افزود: این بیمارستان که در هفت طبقه و با اعتبار بخش خصوصی ساخته خواهد شد، هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیارد تومان را در برخواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر 26 پزشک سهام‌دار این بیمارستان هستند که همزمان با ساخت بیمارستان و پیشرفت فیزیکی به این تعداد اضافه خواهد شد. این بیمارستان تعداد 15 سهام‌دار غیرپزشک نیز دارد که اکثر آنها دارای تخصص‌هایی از قبیل دکترای جامعه‌شناسی ‏(آسیب‌شناسی اجتماعی)، علوم ارتباطات، علوم تغذیه، حقوق، گرایش‌های مختلف مهندسی و ... هستند.

آذری‌شاد در تشریح زمان ساخت این پروژه نیز یادآور شد: زمان پیش‌بینی شده برای ساخت ابنیه بیمارستان 36 ماه یعنی سه ساله است و نصب تجهیزات و تاسیسات نیز 9 ماه زمان خواهد برد.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول