اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کاشمر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی کمک بهیاری ویژه مددجویان 5 شهرستان در کاشمر

مدیر کمیته امداد امام خمینی کاشمر از برگزاری دوره آموزشی کمک بهیاری ویژه مددجویان پنج شهرستان استان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی کمک بهیاری ویژه مددجویان 5 شهرستان در کاشمر

سعید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: این دوره آموزشی به همت کمیته امداد امام خمینی کاشمر و با همکاری سازمان نظام پرستاری این شهرستان در محل سالن کنفرانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی کمک بهیاری در راستای تفاهمنامه امضا شده بین کمیته امداد امام و نظام پرستاری کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: کاشمر به عنوان معین شهرستان‌های گناباد، بجستان، خلیل آباد و بردسکن در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی کمک بهیاری نسخه‌خوانی، منشی‌گری و مراقبت از سالمند و کمک‌های اولیه انتخاب شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کاشمر با تاکید بر اینکه نخستین دوره آموزشی در رشته کمک بهیاری هم اکنون در حال برگزاری است، تصریح کرد: 40 نفر از علاقمندان و مددجویان خواهر تحت حمایت این نهاد از پانزدهم آبان ماه به مدت سه ماه آموزش‌های تئوری و عملی این رشته را فرا می‌گیرند.

وی یادآور شد: در مدت 200 ساعت برگزاری این دوره آموزشی که به صورت تئوری و عملی انجام می‌شود، طبق توافق انجام شده شرکت کنندگان نیمی از ساعات را با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان آموزش‌های عملی را هم فرا می‌گیرند.

عبدالله‌زاده تاکید کرد: شرکت کنندگان با قبولی در آزمون پایانی موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی معتبر از سوی سازمان نظام پرستاری کشور خواهند شد و می‌توانند با توجه به نیاز مراکز درمانی بخش‌های خصوصی و دولتی مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول