اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

راه طولانی برای قهرمانی باقیمانده است

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: برای فاصله گرفتن از تعقیب‌کنندگان در لیگ باید مقابل تیم منصوری قرچک به پیروزی برسیم.

راه طولانی برای قهرمانی باقیمانده است

فرزین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بازیکنان تیم دبیری بازی خوبی مقابل راه ساری انجام داده و با سه امتیاز این بازی صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند.

وی افزود: بازی با تیم‌های انتها جدولی سخت است، زیرا این تیم‌ها به بازی انتحاری روی آورده و  عملاً نیز دیدیم که راه ساری برای ضد فوتبال به میدان نیامده بوده و گل اول را نیز این تیم به ثمر رساند، ضمن اینکه از مربی خوبی به نام اسماعیل هاشمی بهره می‌برد.

دبیری افزود: در ادامه بازی تیم ما توانست گل خورده را خیلی زود جبران و در نهایت با اختلاف خوب این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صدر جدول موقعیت خود را تثبیت کرد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی تیمش مقابل میثاق خاطر نشان کرد: در بازی مقابل میثاق نیز شاهد نمایش برتر تیم دبیری بوده و هر چند سه امتیاز این بازی با رأی کمیته انضباطی به ما داده شد، اما در طول بازی نیز تیم برتر میدان دبیری بوده و مستحق کسب این سه امتیاز بازی بود.

ادامه تمرینات بلافاصله بعد از بازی با راه ساری

فرزین دبیری از ادامه تمرینات تیم دبیری بعد از بازی راه ساری خبر داد و یادآور شد: به دلیل زمان کم بازی بعدی مقابل منصوری، تمرینات تیم از فردای بازی راه ساری ادامه یافته تا با آمادگی بالا به مصاف  تیم منصوری قرچک  برویم.

وی ابراز داشت: در بازی مقابل منصوری نیز از حضور وحید شمسایی در میدان و روی نیمکت محروم هستیم، اما با تلاش امیر شمسایی و شهاب سفال منش و همت بازیکنان امیدوار به کسب نتیجه خوب از قرچک می‌باشیم.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز  از  پرداخت پاداش  برد بر تیم‌های میثاق و راه ساری به بازیکنان خبر داده و  تصریح کرد: تا هفته هشتم عملکرد تیم با 6 پیروزی و دو تساوی خوب بوده است و از وضعیت  فعلی راضی هستیم، اما تنها یک سوم رقابت‌ها سپری شده و هنوز راه طولانی برای کسب عنوان قهرمانی باقیمانده است.

فرزین دبیری با اعلام ادامه مصدومیت امید ابراری‌نیا  گفت: برای بازی با منصوری به غیر از ابراری‌نیا و شمسایی سایر بازیکنان تیم را در اختیار داشته و  مصدومیت نصرالله مؤمن نیز برطرف شده و وی می‌تواند تیم را برای بازی فردا همراهی کند.

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز مهمان منصوری قرچک است. دبیری با 20 امتیاز صدرنشین لیگ برتر بوده و منصوری با 14 امتیاز تیم پنجم جدول است.

انتهای پیام/60002/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول