اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان‌های تخصصی بسیج در برابر هجمه‌های دشمن راه‌گشایند

جبارزاده: بسیج، نقش بی‌بدیلی در توسعه و سازندگی کشور دارد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که امروز هم بسیج نقش بارزی در عرصه‌های توسعه دارد، گفت: سازمان‌های تخصصی بسیج می‌توانند در مقابل هجمه‌های دشمنان در مسایل مختلف راهگشا باشند.

جبارزاده: بسیج، نقش بی‌بدیلی در توسعه و سازندگی کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با اعضای جامعه بسیج مهندسین استان، با اشاره به اینکه توسعه کشور تنها راه برون‌رفت از شرایط سخت و دشوار کنونی است، افزود: عبور موفقیت‌آمیز از این وضعیت جز با تدبیر اهل فن و صاحبان فکر و اندیشه و تدوین برنامه منسجم و عملیاتی برای بخش‌های مختلف از سوی آنان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از این برنامه، دولتی و بخشی غیردولتی است، خاطر نشان کرد: بسیج جامعه مهندسی یک سازمان غیردولتی و در عین حال همراه دولت برای تنظیم برنامه‌های گذر از بحران کنونی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه استکبار جهانی همت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی معطوف داشته، افزود: اگر در زمان جنگ، حضور در جبهه برای کسانی که امکان جهاد داشتند واجب بود در شرایط موجود هم هر کس بتواند با تخصص و توانمندی‌های خود دولت و نظام را در گذر از این مقطع یاری کند باید در صحنه حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس، جنگ در عرصه نظامی و بر روی خاک بود، اما امروز در تمام بخش‌ها مورد هجمه قرار گرفته‌ایم، گفت: دشمن از تمام جهات فرهنگی، اجتماعی و به ویژه صنعتی و اقتصادی رویاروی انقلاب اسلامی ایستاده که لازمه گذر از این شرایط و مقابله با دشمن، استفاده از سربازان امروز یا همان متخصصان و اهل فن است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج، کلمه مقدسی است و هر زمان که انقلاب اسلامی با مشکل مواجه شده بسیج با حضور خود اقدام به حل مشکل کرده، افزود: در زمان جنگ، تا قبل از تشکیل بسیج، سازماندهی نیروهای داوطلب با مشکل مواجه بود اما تشکیل بسیج، نیروی انسانی سپاه را به معنی واقعی پشتیبانی و سازماندهی کرد.

جبارزاده با اشاره به اینکه در مقاطع مختلف بعد از جنگ هم بسیج، در عرصه‌های مختلف سازندگی حضور پیدا کرد، افزود: بسیج حتی کار بزرگی مانند ریشه‌کنی فلج اطفال را هم انجام داد و در زمان کوتاه، نزدیک به 65 میلیون نفر جمعیت کشور را واکسینه کرد.

وی با بیان اینکه امروز هم بسیج نقش بارزی در عرصه‌های توسعه دارد، گفت: سازمان‌های تخصصی بسیج می‌توانند در مقابل هجمه‌های دشمنان در مسایل مختلف راهگشا باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مقاطع مختلف انقلاب، بحران‌ها به فرصت تبدیل شده، گفت: قدرت دفاعی ما در زمان جنگ تشکیل شد و امروز هم حضور بسیج در عرصه‌های تخصصی می‌تواند به افزایش توانمندی‌های کشور منجر شود.

جبارزاده حضور بسیج در عرصه توسعه و سازندگی و مقابله با دشمنان را مؤثر دانست و از جامعه بسیج مهندسین خواست تا ضمن ارتباط تنگاتنگ با دستگاه‌های مربوطه به ویژه استانداری، در زمینه تامین نیروهای تخصصی و کارشناسی موضوعات مختلف ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه فعالیت‌های خود بی‌ادعا حرکت کرده، افزود: استفاده از توان بسیج، وظیفه ماست و مطمئنا هم‌فکری و مشاوره جامعه بسیج در بحث‌های تخصصی امکان بزرگی برای مدیریت اجرایی استان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول