اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار:

بیش از 2 هزار تن فرآورده‎های دام و طیور در گرمسار تولید شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از تولید 2 هزار و 383 تن فرآورده‎های دام و طیور در شهرستان گرمسار خبر داد.

بیش از 2 هزار تن فرآورده‎های دام و طیور در گرمسار تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، افشین مشیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فرآورده‎ها شامل یک هزار و 800 تن شیر، گوشت قرمز 250 تن، گوشت سفید 288 تن و 45 تن تخم مرغ صنعتی و بومی است.

وی درباره دیگر اقدامات مدیریت بیان کرد: انجام 550 مورد تلقیح مصنوعی و رکوردگیری شیر از 960 رأس گاو، اجرای 5/2 هکتار آبیاری تحت فشار و مبارزه با آفات زراعی و باغی در سطح یک هزار و 450 هکتار صورت گرفته است.

مشیری اضافه کرد: مبارزه با علف‎های هرز مزارع و باغ‎‎ها در سطح 800 هکتار، انجام مبارزه بیولوژیک در سطح 350 هکتار و نظارت بر طرح‎های افزایش محصولات زراعی و باغی در سطح یک هزار و 580 هکتار نیز در گرمسار انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار گفت: ضدعفونی 20 تن بذور گندم و جو، مبارزه با موش صحرایی در سطح 300 هکتار، برگزاری کلاس‎های آموزشی ترویجی زنان و خانواده به حجم 80 نفر روز، پاسخ به بیش از 80 مورد استعلام در بخش امور اراضی، بازدید از 40 عرصه برای بررسی درخواست‎های تغییر کاربری، تشکیل و تکمیل 15 پرونده برای سیر مراحل تغییر کاربری از مهم‎ترین اقدامات مدیریت است.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول