اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

فرانس ۲۴ : پاریس درباره غنی‌سازی داخل ایران وسواس دارد

فرانس ۲۴ مدعی شد: فرانسه و آمریکا تمایل زیادی به رسیدن به توافق داشتند ولی پاریس وسواسی داشت که آنرا به طرف آمریکایی انتقال داد.

فرانس ۲۴ : پاریس درباره غنی‌سازی داخل ایران وسواس دارد

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری فارس،‌ شبکه فرانس 24 فرانسه در گزارش از مذاکرات به روز 1+5 و ایران در ژنو بااشاره به اینکه این مذاکرات به توافق منتهی نشد، تصریح کرد که توافقاتی اولیه به دست آمد.

رئیس دفتر این شبکه در واشنگتن با بیان اینکه چشم‌انداز مذاکرات حاکی از توافقاتی اولیه بین ایران و آمریکاست، افزود: دستیابی به همین توافق اولیه یک پیروزی است که منجر به کاهش تحریم‌ها می‌شود.

بنابراین گزارش هر چند توافقی نهایی در زمینه برنامه‌ هسته‌ای برداشته نشد ولی در زمینه چارچوب‌های توافق به پیشرفت‌هایی رسیدند و تلاش می‌شود تا اعتماد متقابل بین 1+5 و ایران دوباره احیا شود، اعتمادی که چندین سال است از بین رفته است.

فرانس 24 اذعان کرد: فرانسه و آمریکا تمایل زیادی به رسیدن به توافق داشتند ولی پاریس وسواسی داشت که آنرا به طرف آمریکایی انتقال داد.

این شبکه با اشاره به برخی اختلافات بین فرانسه و آمریکا که در سخنان جان کری هم اشاره‌ای به آن شد، تاکید کرد که اختلافات درباره مسائل مهم بوده است که مهمترین آن بحث درباره آمادگی ایران برای کاهش سطح غنی سازی به سطح 3.5 درصد است.

فرانس 24 می‌افزاید: غرب غنی‌سازی در داخل ایران را قبول کرد که این یک پیشرفت است و همین توافق می‌تواند به طرفین برای بازسازی اعتماد کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول