اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد

توزیع 12 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از توزیع 12 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق صعب‌العبور این استان خبر داد.

توزیع 12 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

فردین چراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعلام پنج کالابرگ نفت سفید از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان اظهار کرد: کالابرگ پنجم نفت سفید تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

وی از توزیع 12 میلیون لیتر نفت سفید در مناطق صعب‌العبور گیلان خبر داد و افزود: تا پایان امسال در مجموع 21 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

چراجی سهمیه نفت سفید مناطق صعب‌العبور را 440 لیتر ذکر کرد و گفت: سهمیه نفت سفید در مناطق عادی 220 لیتر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با بیان اینکه نفت سفید به مقدار مورد نیاز در استان ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با نمایندگی‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به منظور تامین سوخت انجام شده و از این نظر مشکلی نداریم.

*دمای گیلان 11 درجه کاهش پیدا کرد

کارشناس اداره کل هواشناسی گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کاهش 9 تا 11 درجه‌ای دمای هوای استان خبر داد و گفت: امروز در تمام استان آسمان ابری همراه با بارندگی بود.

یوسف شجاعی به میزان بارندگی در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: بیشترین مقدار بارندگی مربوط به آستارا به مقدار 40 میلی‌متر است.

وی مقدار بارندگی در شهر رشت را 15 میلی‌متر عنوان کرد و یادآور شد: کمترین مقدار بارندگی مربوط به دیلمان و جیرنده به میزان پنج میلی‌متر گزارش شده است.

شجاعی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر نقاط گیلان به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: بالاترین دمای هوا امروز از منجیل به میزان 17 درجه گزارش شده که هفت درجه کاهش داشته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی گیلان وضعیت دریا را مواج خواند و بیان کرد: انتظار داریم از اواخر فردا به تدریج ارتفاع موج دریا کم شود.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول