اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:‌

بهره‌برداری از شهرک دارویی البرز اولویت‌ استانداری است

استاندار البرز گفت: تکمیل و بهره‌برداری از شهرک دارویی این استان جزو اولویت‌های استانداری است.

بهره‌برداری از شهرک دارویی البرز اولویت‌ استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، بازدید چند ساعته استاندار البرز از روند اجرا و عملیات فیزیکی طرح احداث شهرک دارویی این استان واقع در شهرستان ساوجبلاغ بعد از ظهر امروز انجام شد.

سیدطاهر طاهری از مراحل مختلف احداث این شهرک بازدید کرد و مسئولان مربوطه نیز طی سخنانی توضیحات و گزارش‌های لازم را ارائه دادند.

طاهری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز با دارا بودن صنایع و کارخانه‌های متعدد جزو استان‌های صنعتی کشور است.

وی با اشاره به اهداف دولت در حوزه توسعه اقتصادی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان است و برای این منظور برنامه‌ها و طرح‌های متعددی در دست اجرا دارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان البرز افزود: خوشبختانه در البرز صنایع متعددی فعال بوده و چندین شهرک صنعتی در استان مشغول به فعالیت هستند.

طاهری گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی فعلی و احداث شهرک‌های جدید از جمله اولویت‌‌های استانداری است و در این زمینه شهرک دارویی البرز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: استانداری البرز تکمیل و بهره‌برداری از این شهرک را با جدیت پیگیری کرده و حمایت‌های لازم را از این طرح مهم عمرانی خواهیم داشت.

طاهری ادامه داد: صنایع دارویی نیز باید از امکانات ایجادشده فعلی در استان البرز استفاده کنند و بتوانند از تسهیلات و حمایت‌های موجود بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به امکانات شهرک دارویی استان البرز اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح فعلی در زمان شروع، 40 واحد دارویی در این شهرک آغاز به کار خواهند کرد.

استاندار البرز افزود: با بهره‌برداری از شهرک دارویی استان البرز 5 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

طاهری در پایان تاکید کرد: به طور قطع امکان توسعه کمی و کیفی این شهرک پس از آغاز به کار وجود دارد، اما در ابتدا مسئولان مربوطه باید بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری تمرکز کنند.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول