اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی با تأسی از عاشورا به پیروزی رسید

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا به پیروزی رسید.

انقلاب اسلامی با تأسی از عاشورا به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چناران گفت: رمز ماندگاری نظام و بلند کردن پرچم مقدس ایران در مقابله با دشمنان اسلام، انقلاب و بشریت است.

وی گفت: وقتی که آمریکا را از کشور بیرون کردیم آنان تلاش کردند با توطئه و فریب‌کاری به کشور بازگردند اما با مقاومت مردم فهیم، با بصیرت و عاشورایی ملت ایران مواجه شدند که این به نوعی درس از مکتب امام حسین (ع) همان ایستادگی در مقابل ستمگران است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: مذاکراتی که انجام می‌شود بر اساس یک راهبرد صحیح است و افرادی که سکان مذاکره را بر عهده دارند از افراد با سابقه، توانمند و با ظرفیت هستند.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا فهمیده که ایران اسلامی در حال پیشرفت است و امروز با مقاومت ملت ایران در عرصه‌های مختلف از جمله فعالیت هسته‌ای پیشرفت داشته‌ایم.

دهقان افزود: هر روز آمریکایی‌ها بهانه‌ای جدید برای مبارزه با کشور دارند اما ایران تا به امروز با صلابت ایستاده و شاهد موفقیت‌های زیادی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: مذاکره بین دو دشمن برای کاهش دشمنی است و نظام با حفظ مصالح کلان کشور وارد مذاکره شده و تیم مذاکره کننده کاملا هماهنگ با نظام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی که خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند بدانند خدمت به مذاکره نمی‌کنند بلکه خواسته یا ناخواسته به طرف مقابل خدمت می‌کنند.

دهقان افزود: همه مسائل ایران، هسته‌ای نیست و پیوند دادن همه مسائل به مسئله هسته‌ای خواسته دشمن بوده که همه مسئولین و مردم باید هوشیار باشند و فریب حیله‌گری دشمن را نخورند و در راستای تامین رضایت مردم قدم بردارند.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر کشور با خشکسالی مالی مواجه است و مسئولین با حضور در بین مردم به صورت تنگاتنگ مسائل را بازگو کنند.

وی ادامه داد: وحدت ملی و ارتباط صمیمانه بین مسئولین کشور وجود دارد و همه باید در راستای خدمت به مردم به دولت جدید کمک کنیم.

دهقان به پروژه‌های شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: با وجود کاهش اعتبارات کارها در کشور متوقف نشده و کنارگذر چناران در صورت اختصاص اعتبار حداکثر تا شهریور 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول