اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی:

نمایشگاه ساخت داخل فرصتی برای کاهش وابستگی‌های اقتصادی است

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه ملی ساخت داخل فرصتی برای صنعتگران در راستای کاهش وابستگی اقتصادی خارجی است.

نمایشگاه ساخت داخل فرصتی برای کاهش وابستگی‌های اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، سید محمدعلی سید ابریشمی اظهار داشت: طرح برگزاری نمایشگاه "توانمندی‌های ساخت داخل" با اطمینان به توانمندی‌های موجود در صنایع کوچک و متوسط ایران در تامین نیازمندی‌های صنایع مادر و کلان کشور برای ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز ایشان توسط صنعتگران داخلی و به منظور کاهش وابستگی‌های خارجی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی،‌ انجام شده است.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی به عنوان پیشنهاددهنده و طراح این نمایشگاه از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مامور برگزاری آن در مشهد شد.

سید ابریشمی برگزاری این نمایشگاه را یک حرکت جمعی از سوی سازمان‌های حمایتی و تاثیرگذار بر عملکرد صنایع مولد دانست و افزود: به منظور بررسی دقیق‌تر، جلسات هم‌اندیشی در محل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با حضور نمایندگانی از صنایع بزرگ کشور (صنایع فولادسازی، نیروگاه‌ها،  پالایشگاه، پتروشیمی، سیمان، خودروسازی و...) و شرکت‌های دولتی (توزیع برق، پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و ...) به عنوان بخشی از ذی‌نفعان و حامیان در این نمایشگاه برگزار شد و برپایی آن از نظر اکثر شرکت‌کنندگان مورد حمایت و تایید قرار گرفت.

سید ابریشمی افزود: ایجاد بستری در زمینه تقویت ارتباطات صنایع کوچک با صنایع بزرگ و ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز به ‌عنوان دستاوردهای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان خاطرنشان ساخت: برپایی حماسه اقتصادی و کاهش خسارات ناشی از تحریم‌های جهانی بر بدنه اقتصاد کشور با ایجاد پیوند بین صنایع کوچک و متوسط و صنایع بزرگ و حمایت از تولیدات و تقویت صنایع داخلی میسر خواهد شد و وظیفه سازمان‌های تاثیرگذار در این راستا ایجاد فرصت تبادل نظر و برگزاری نشست‌های مشترک بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به منظور شناخت ظرفیت‌ها و توانایی‌ها است.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول