اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

خون شهید ضامن اقتدار بیشتر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل نا امنی خواهد بود

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: خون پاک شهید نوری ضامن اقتدار بیشتر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل نا امنی و شرارت در استان خواهد بود.

خون شهید ضامن اقتدار بیشتر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل نا امنی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش بار دیگر دست بدخواهان نظام و انقلاب از دست مزدوران استکبار و اشرار از خدا بی خبر بیرون آمد و یکی از خادمان مردم و اینبار از بین قضات شریف استان به خاک و خون کشاند.

وی افزود: هرچند فقدان شهید موسی نوری به عنوان  دادستانی قاطع و قانونمند و پر توان ضایعی برای دستگاه قضایی و جامعه امنیتی و انتظامی استان است لیکن قطره قطره خون پاک این شهید ضامن اقتدار بیشتر دستگاه قضایی در برخورد با عوامل نا امنی و شرارت در استان خواهد بود.

حمیدی ادامه داد: مراسم بزرگداشت این شهید عزیز و همراهش شهید مهدی مرعی به رغم اهداف پلید جنایتکارانی که دست به این جنایت ناجوانمردانه زدند باعث استحکام بیشتر مبانی وحدت بین اقشار مختلف جامعه چه شیعه و چه سنی شد و جلوه‌های زیبای وحدت و حضور عزیزان شیعه و سنی در استان را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر نمایانگر حمایت و پشتیبانی مردم عزیز از دستگاه قضایی استان  است، ضمن شکرگزاری به درگاه ایزد منان وظیفه خود می‌دانیم که این اعتماد مردم عزیز به دستگاه قضایی را ارج نهاده و تمام تلاش خود را برای انجام وظایف قانونی خود بیش از پیش بکار گیریم.

وی اذعان داشت: اینجانب برخود لازم می‌دانم از حضور چشمگیر مردم عزیز زابل و زاهدان و به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، استاندار محترم،‌ اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای مرکز استان، علماء و روحانیون شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهداء که در مراسم مربوط به این شهدای عالی مقام حضور چشمگیر داشتند تقدیر و تشکر کرده و همچنین مراتب تقدیر و تشکر خانواده‌های معظم این دو شهید عزیز را نیز ابلاغ  کنم.

انتهای پیام/75005/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول