اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای عملیات راهداری آذربایجان غربی با 459 دستگاه ماشین‌آلات

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال عملیات راهداری با استفاده از 459 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

اجرای عملیات راهداری آذربایجان غربی با 459 دستگاه ماشین‌آلات

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال عملیات راهداری زمستانی با استفاده از 459 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سواری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال عملیات راهداری زمستانی با استفاده از 459 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سواری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: 18 هزار تن نمک برای عملیات نمک‌پاشی در جاده‌های آذربایجان غربی ذخیره شده و آماده استفاده است.

وی یادآور شد: به هنگام بارش برف، کندی عبور و مرور و لغزندگی جاده‌ها و نبود دید کافی مشکلات فراوانی را برای رانندگان وسایط نقلیه به وجود می‌آورد.

محبت‌خواه افزود: با تلاش شبانه‌روزی راهداران عملیات راهداری زمستانی در نخستین ساعات بارش برف اجرا خواهد شد و تردد روان وسایط نقلیه در محورهای این شهرستان امکان‌پذیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ابراز داشت: گشت‌های راهداری در جاده‌های این استان با آمادگی کامل، عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

محبت‌خواه ادامه داد: تسهیلات و امکانات رفاهی مناسبی در راهدارخانه‌های مختلف استان برای اسکان موقت مسافران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی مستقر شده و بازگشایی جاده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، تصریح کرد: امید است امسال نیز همچون سال گذشته شاهد بارش برف در مناطق مختلف آذربایجان غربی باشیم و گذر شادمانه مسافران از جاده‌های امن منطقه ماندگار شود.

محبت‌خواه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگانی که در محورهای برفی تردد می‌کنند، تاکید کرد و اذعان داشت: آن دسته از رانندگانی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی منطقه در فصل زمستان را دارند باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

انتهای پیام/61005/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول