اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ووشوی اعزامی به جام اروپا:

ایران با 10 ووشوکار در جام اروپا شرکت می‌کند / تفلیس 30 آبان میزبان ووشوکاران

مربی تیم ووشوی اعزامی به جام اروپا گفت: تیم ووشوی کشورمان با 10 بازیکن در سبک ساندا در مسابقات جام اروپا شرکت می‌کند.

ایران با 10 ووشوکار در جام اروپا شرکت می‌کند / تفلیس 30 آبان میزبان ووشوکاران

یعقوب یکانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تیم منتخب ایران 29 آبان ماه عازم مسابقات جام اروپا در تفلیس گرجستان می‌شود که قرار است سه بازیکن از استان اردبیل در این جام حضور پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد‌: این مسابقات 30 آبان ماه در کشور گرجستان و شهر تفلیس آغاز شده و به مدت سه روز ادامه پیدا می‌کند.

رئیس انجمن ووشوی استان اردبیل با بیان اینکه این جام مقدمه‌ای برای مسابقات جهانی هنرهای رزمی است، یادآور شد: بازیکنان تیم منتخب ایران در شرایط  مطلوبی به سر می‌برند و ما امیدواریم به مانند گذشته با کسب مدال‌های رنگین بتوانیم قهرمانی مسابقات را به دست آوریم.

یکانی‌پور با یادآوری اینکه در گذشته بنده به عنوان مربی نمونه مسابقات جهانی برگزیده شده‌ام، گفت: امیدواریم در مسابقات جام اروپا تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران بتواند در حد و قواره خود حضور حقیقی داشته باشد.

در تدارک برگزاری جام آذربایجان در اردبیل هستیم

وی بیان داشت: مسابقات جهانی هنرهای رزمی اسفند ماه امسال در استانبول ترکیه برگزار می‌شود و ما امیدواریم تیم ملی ووشوی کشورمان بتواند در این مسابقات که منتخبی از تیم‌های مختلف هنرهای رزمی است به توفیقات درخشانی دست پیدا کند.

قهرمان ووشوی جهان افزود: ما در انجمن ووشوی استان اردبیل با همراهی یک اسپانسر از آذربایجان شرقی در‌صدد برگزاری مسابقات جام آذربایجان هستیم که به شکل سه جانبه و با حضور کشورهای آذربایجان، ترکیه و ایران تا پایان امسال برگزار می‌شود.

یکانی‌پور تصریح کرد: قرار است در این مسابقات تیم منتخب آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان حضور پیدا کنند تا تیم ووشوی کشورمان با آمادگی بیشتر در بازی‌های هنرهای رزمی حضور پیدا کند.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: همچنان استان اردبیل از نبود اسپانسر‌های ورزشی به ویژه در رشته ووشو رنج می‌برد که ضرورت دارد فرهنگ حضور و مشارکت اسپانسرها و دیدگاه در این زمینه تغییر پیدا کند تا بتوانیم در عرصه مسابقات جهانی و بین‌المللی با هدایت و حمایت اسپانسر‌ها موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/62005/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول