اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت موسسه آموزشی طلوع مهر

دوره جامع آینده پژوهی در قم برگزار می‌شود

موسسه آموزش عالی طلوع مهر با همکاری مرکز آینده پژوهی تهران، نسبت به برگزاری دوره جامع آینده پژوهی (سطح 1 و 2) به صورت فشرده در سه روز تحصیلی اقدام می‌کند.

دوره جامع آینده پژوهی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره‌های آموزش آینده پ‍ژوهی به همت موسسه آموزشی طلوع مهر و با همکاری مرکز آینده پژوهی تهران، برای نخستین بار در استان قم برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه دوره‌های برگزار شده در سطوح مقدماتی و تکمیلی که در سال گذشته برگزار شد، استقبال فراوانی را به دنبال داشت، این موسسه آموزشی نسبت به برگزاری دوره‌های جدید در سطوح مقدماتی و سطوح تکمیلی، در حوزه آینده پژوهی به نیاز علاقمندان پاسخ می‌دهد.

این دوره‌ها برای تمامی فعالان در عرصه مدیریتی مفید خواهد بود و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد.

باید بر این نکته تاکید کرد که شرکت در دوره آینده پژوهی بهترین فرصت برای دانشجویان رشته‌های مدیریت، اساتید و پژوهشگران، مدیران ارشد اجرایی و کارآفرینان در کلیه کسب و کارهای بنگاه های تجاری و اقتصادی به شمار می‌رود.

پیش از این دوره های سطح یک آینده پژوهی در سال 91 و سطح یک و 2 این دوره‌‌ها نیز در سال 92 با حضور 200 نفر برگزار شد و سطح سه و چهار این دوره ها نیز در آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول