اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صیانت، قضایی و انضباطی سپاه پاسداران:

آیین‌نامه انضباطی نیروهای مسلح بر مبنای مبانی دینی است

رئیس اداره صیانت، قضایی و انضباطی سپاه پاسداران مبانی اسلام را در سپاه دارای جایگاه مهمی دانست و اظهار داشت: آیین‌نامه انضباطی نیروهای مسلح دربرگیرنده باید و نبایدهایی است که در دین به آنها اشاره شده است.

آیین‌نامه انضباطی نیروهای مسلح بر مبنای مبانی دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم سهراب علی شمخانی امروز در همایش پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم نیروهای مسلح که با حضور فرمانده و پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) در حسینیه ثارالله سپاه استان قم برگزار شد با بیان اینکه قوانین و مقررات در نیروهای مسلح مهمترین محور است افزود: اگر انسان بخواهد به هدف عالی برسد باید همه جنبه‌های انضباط را رعایت کند تا پیشرفت روز افزون را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید براینکه قوانین و مقررات بایستی عمومی و الزام آور باشد خاطرنشان کرد: ستون فقرات نظامیان فقط و فقط نظم و انضباط است.

رئیس اداره صیانت، قضایی و انضباطی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر انسان به این درک برسد که در محضر خداوند نباید گناه و تخلفی را انجام بدهد هیچ تخلفی وقوع پیدا نخواهد کرد بیان داشت: عناصر تشکیل دهنده سپاه همان عناصری است که شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به پاسداری از آنان پرداختند و امروز سپاه نیز در راستای همان اهداف و اصول گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه امر به معروف، ارشاد و اخراج از جمله مراحلی است که برای برخورد با تخلفات نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است تصریح کرد: پیش از آنکه هر اقدام و برخوردی انجام شود امربه معروف و ارشاد انجام خواهد شد.

شمخانی مبانی اسلام را در سپاه دارای جایگاه مهمی دانست و اظهار داشت: آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح دربرگیرنده باید و نبایدهایی است که در دین به آنها اشاره شده است.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول