اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دفاع مقدس:

امدادهای غیبی در سال‏های دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان بود

یک راوی و فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امدادهای غیبی در تمام سال‏های دفاع مقدس، پشتیبان و یاری‎کننده رزمندگان اسلام بود.

امدادهای غیبی در سال‏های دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین محمدی عصر امروز در جمع اعضای کاروان راهیان نور شهرستان میامی در منطقه عملیاتی اروندکنار، اظهار کرد: دیروز در جنگ سخت دشمنان را خلع سلاح کردیم و امروز باید با مقابله جنگ نرم وظیفه خود را نسبت به شهدا انجام دهیم.

وی افزود: منطقه فاو با رشادت رزمندگان اسلام آزاد شد و دشمن را بدین وسیله در منطقه فاو خلع سلاح کردیم.

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: فاو یکی از سه بندر مهم عراق بود که راه ارتباطی عراق با سایر کشورها را برقرار می‏کرد و از طرفی این بندر برای ما هم مهم بود که با تصرفش توانستیم راه ارتباطی عراق با سایر کشورها را قطع کنیم.

محمدی اضافه کرد: عملیات والفجر هشت در بهمن سال 64 با حضور 150 گردان در این منطقه برای تصرف فاو انجام شد که سه هزار نفر خط‏شکن در آن شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه در تمام سال‏های دفاع مقدس امدادهای غیبی پشتیبان ما بود و ما را یاری می‏کرد، خاطر نشان کرد: بارندگی در شب‎های عملیات والفجر هشت که باعث خاموش شدن رادارهای دشمن شد، رزمندگان ما را در موفق بودن عملیاتشان یاری کرد.

این راوی دفاع مقدس یادآور شد: امروز ما با مقابله در جنگ نرم با ایستادگی برابر دشمن می‏توانیم وظیفه خودمان را در تداوم راه شهدا برای حفظ کشور انجام دهیم.

محمدی تأکید کرد: باید با دقت تمام مراقب حرکات دشمن در جنگ نرم باشیم و با بررسی رفتارهایشان بتوانیم حرکت مناسب و درستی را برابرشان انجام دهیم.

به گزارش فارس؛ کاروان راهیان نور میامی امروز از مناطق عملیاتی دهلاویه و هویزه بازدید کردند.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول