اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

مشکلات فرآوری تولید پسته در دامغان رفع شود/ باید از خام‏فروشی اجتناب کرد

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‏های خوب شهرستان دامغان، محصول پسته است، گفت: باید با اجتناب از خام‏فروشی، مشکلات فرآوری پسته در این شهرستان حل شود.

مشکلات فرآوری تولید پسته در دامغان رفع شود/ باید از خام‏فروشی اجتناب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در سفر به شهرستان دامغان در نشستی با امام جمعه، نماینده مردم شهرستان دامغان، معاون عمرانی استانداری سمنان، فرماندار، مدیران استان سمنان و شهرستان و شوراها گفت: دامغان دارای مردمی متدین، عالم‎پرور و شهیدپرور است که با توجه به مشکلات و کمبودات از امکانات و پتانسیل بالایی برخوردار است که باید از این توانمندی‎ها استفاده کرد.

وی گفت: تدبیر یعنی فکر و اندیشه داشتن، برنامه داشتن و بر اساس برنامه حرکت کردن است؛ اگر برنامه داشته باشیم و بر اساس آن برای رفع مشکلات مردمی تلاش کنیم و منابع بالفعل و موجود را به منابع بالقوه تبدیل کنیم حرکت در اشتغال، نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد شد.

وکیلی افزود: امروز وظیفه اصلی مدیران ایجاد امید و نشاط در جامعه است و ما مسئولان استان سمنان باید به شهرستان‎ها بیاییم و در کنار مردم و مدیران شهرستانی مسائل و مشکلات مردمی را حل کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از پتانسیل‎های خوب شهرستان دامغان، محصول پسته است که باید از خام فروشی اجتناب کرد و مشکلات فرآوری پسته در شهرستان حل شود.

وکیلی ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی فرآوری پسته برای افزایش ارزش افزوده در شهرستان دامغان مهم و اساسی است و در این رابطه در خصوص تخصیص اعتبارات و مشکلات دیگر باید اقدام کرد و مشاغل خانگی در بخش بسته‎بندی پسته و برای ایجاد اشتغال بسیار مهم و اساسی است.

استاندار سمنان همچنین تأکید کرد: سرمایه‎گذار برای حل مشکل خود نباید به استان سمنان بیاید، باید مشکلات سرمایه‎گذار در شهرستان حل شود و کار اجرایی در شهرستان انجام پذیرد.

همچنین در این جلسه، امام جمعه دامغان طی سخنانی استاندار سمنان را فردی لایق و با تجربیات فراوان در شهرهای مختلف برشمرد و اظهار امیدواری کرد این تجربیات موجب رشد و توسعه استان سمنان و شهرستان دامغان شود.

در ادامه جلسه، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورا و شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی مطالبی را عنوان کردند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول