اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

پرداخت 93 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون در سمنان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت 93 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‎دار برای خرید ماشین‎آلات و ادوات کشاورزی در یک سال خبر داد.

پرداخت 93 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون در سمنان

خدابخش عرب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان از پرداخت 93 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‎دار برای خرید ماشین‎آلات و ادوات کشاورزی در مدت یک سال خبر دارد و اظهار کرد: این تسهیلات نسبت به سنوات قبل از رشد سه برابری برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات توسط شعب بانک کشاورزی برای خرید 255 دستگاه انواع تراکتور، 54 دستگاه ادوات دنباله بند و پنج دستگاه کمباین پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: بیش از 260 نفر با دریافت این تسهیلات و خرید ماشین‎آلات و ادوات مورد نیاز مشغول به کار و ارائه خدمت به بهره‎برداران بخش کشاورزی شدند.

عرب افزود: نرخ سود قابل پرداخت این تسهیلات از سوی بهره‎برداران هفت درصد با متوسط زمان بازپرداخت پنج ساله بوده و بقیه نرخ سود از طریق یارانه دولتی این طرح تأمین شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان جایگزینی تراکتورها و کمباین‎های فرسوده، واگذاری ادوات کشاورزی حفاظتی، حمایت از باغ‎داران برای خرید ادوات اجرای کار مکانیزه در باغ، سامان‎د‎هی تشکل‎های مکانیزاسیون و پیگیری و اجرای برنامه توسعه مکانیزاسیون در استان سمنان را از مهم‎ترین برنامه‎های آتی بخش مکانیزاسیون این سازمان بیان کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول