اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

خودروهای وارداتی در مرکز شماره یک اصفهان پلاک می‎شوند/ تعویض روزانه 800 پلاک خودرو در اصفهان

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به تعویض و شماره‎گذاری 800 خودرو در اصفهان گفت: خودروهای وارداتی نیز در مرکز شماره یک اصفهان پلاک‎گذاری می‎شوند.

خودروهای وارداتی در مرکز شماره یک اصفهان پلاک می‎شوند/ تعویض روزانه 800 پلاک خودرو در اصفهان

سرهنگ حسین غلامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به تعداد مراکز تعویض پلاک در اصفهان اشاره و اظهار کرد: در تمامی شهرستانهای اصفهان مراکز تعویض پلاک خودرو وجود دارد و در مرکز استان و شهرستان اصفهان با توجه به وسعت جغرافیایی اصفهان دو مرکز تعویض پلاک خودرو و موتور سیکلت در اصفهان ایجاد شده است.

وی افزود: مراکز تعویض پلاک شماره یک اصفهان در شهرک آزمایش و مرکز شماره دو در دولت‎آباد قرار دارد که با توجه به اینکه عبور موتورسیکلت‎ها در بزرگراه‎ها ممنوع است، موتورسیکلت‎‎سواران برای تعویض یا دریافت پلاک به مرکز شماره دو اصفهان مراجعه می‎کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: به طور متوسط روزانه حدود 800 دستگاه خودرو در مرکز شهرک آزمایش تعویض پلاک می‎شوند.

وی با بیان اینکه ما در این مرکز شماره‎گذاری جدید خودرو نداریم و خودروهای صفر نیز از طرف کارخانه پلاک می‎شوند، گفت: این مرکز فقط برای نقل و انتقال مالکیت خودرو است.

غلامی به تعویض پلاک روزانه 200 موتورسیکلت در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: در شهرستان اصفهان خودروها و موتورسیکلت‌ها با عمر هشت سال و در شهرستان‌های استان وسایل نقلیه با حداکثر عمر 10سال شماره‌گذاری می‌شوند.

وی در خصوص شماره‎گذاری‎های خودروهای وارداتی اضافه کرد: خودروهای وارداتی نیز در همین مرکز شماره یک شماره‎گذاری می‎شوند.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول