اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

سجادی از جنس ورزش است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ اینکه وزیر پیشنهادی برای وزرات ورزش و جوانان از سوابق ارزنده ورزشی برخوردار است، نمایندگان مجلس مصمم به انتخاب وی برای تصدی این مسئولیت هستند.

سجادی از جنس ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: از آنجایی که وزارت ورزش و جوانان نقش سازنده‌ای در جهت افزایش شادابی و نشاط در جامعه ایفا می‌کند و از سوی دیگر سیاست گذاری‌های این وزارتخانه در راستای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های نسل جوان تدوین می‌شود، حضور شخصی با سوابق اجرایی و مدیریتی مناسب در رأس این مجموعه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی ادامه داد: تلفیق مسایل حوزه ورزش و نیازمندی‌های جوانان در قالب وزارت ورزش و جوانان مستلزم تعریف ساختار جدید مبتنی بر تامین امکانات، زیرساخت‌ها و نیروی انسانی متخصص در این حوزه خطیر است که انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این اصل مهم باشیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس با اشاره به اینکه ورزش کشور در طول چند سال گذشته به دلیل سیاست‌گذاری‌های ناصحیح در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است، افزود: به طور مثال احداث ورزشگاه قدس شهرضا به از مصادیق بارز این موضوع به شمار می‌رود که با وجود پیگیری‌های متعدد مسئولان تاکنون به نتیجه مطلوبی منتهی نشده است و در نتیجه امکان بهره‌گیری از فضای این ورزشگاه در جهت توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان مهیا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخورداری از سوابق ورزشی به عنوان مهم‌ترین ویژگی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان است، اذعان داشت: براساس بررسی‌های انجام گرفته در سوابق اجرایی و مدیریتی سجادی مشخص شده که وی به عنوان یکی از ورزشکاران موفق کشور در طول دوران گذشته مطرح است و از سوی دیگر با آگاهی لازم از فرصت‌ها، تهدیدات، کمبودها و ظرفیت‌های موجود در ساختار ورزش کشور برای حضور در راس وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.

حیدرپور با اشاره به اینکه فضای حاکم بر مجلس شورای اسلامی در زمینه ارائه رای اعتماد به سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان مثبت و سازنده است، تصریح کرد: به لحاظ اینکه وزیر پیشنهادی مطابق اصول و معیارهای علمی به مجلس معرفی شده است انتظار داریم کابینه دولت یازدهم با رأی چشمگیر نمایندگان مردم تکمیل شود.

وی اضافه کرد: سوابق علمی سجادی در حوزه ورزش و تالیف آثار متعدد در این حوزه از دیگر مصادیق توانمندی وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63011/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول