اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان؛

ملت ایران در رسیدن به اهداف خود با ترور و شهادت متوقف نمی‌شود

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بی تردید راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه‌ای برگزیده با تهدید و ترور متوقف نشده، بلکه با شهادت خادمان متعهد شتاب بیشتری می‌گیرد.

ملت ایران در رسیدن به اهداف خود با ترور و شهادت متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی-واحد علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است: ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه موسی نوری قلعه نو دانش آموخته‌ این واحد دانشگاهی به دست تروریست‌های کور دل به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور استان، بر این باوریم که حذف خادمان میهن عزیزمان بخشی از طرح بزرگتری است که تحریم‌های غیر انسانی و تهدیدهای پوشالی نقش مکمل های آن را بازی می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: در عین حال ایمان داریم که به فضل الهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران این طرح نیز همچون سایر دسیسه­‎های شیطانی، محکوم به شکست است.

در این بیانیه آمده است: با یقین به وعده الهی و با عنایت به بیانات داهیانه اخیر رهبر معظم انقلاب که شرایط امروز کشور را به شرایط فتوحات مسلمانان در بدر و خیبر تشبیه فرموده‌اند نه شعب ابوطالب، ما شهادت این عزیز را به فال نیک گرفته و به یاری خداوند متعال خود را برای پیروزی‌های بزرگتر در عرصه­‌های مختلف آماده می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید راهی که ملت ایران برای تثبیت جایگاه ممتاز منطقه‌ای و قرار گرفتن بر فراز بالای علم و دانش در مقیاس جهانی برگزیده است با تهدید و ترور متوقف نشده، بلکه با شهادت خادمین متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و تقویت روحیه جوانان آینده ساز ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

این بیانیه می‌افزاید: شهادت موسی نوری قلعه نو، دادستان شهرستان زابل گواهی دیگر بر صدق راه انقلاب اسلامی است و این به فضل الهی انگیزه و امید قشر دانشگاهی رابرای تلاش بیشتر در عرصه علم و تقوا، افزون خواهد کرد. چرا که تروریست‌های کوردل باید بدانند، شهادت افتخار تمامی جوانان انقلابی و ولایتمدار واندیشمندان این خاک پاک است و با شهادت هر شهید، دهها تن رهرو آن شهید خواهند شد و در عرصه‌های علمی و عملی پر شور و استوارتر از قبل به فعالیت خواهند پرداخت و در مسیر ریشه کن کردن ظالمان جهان گام بر خواهند داشت.

انتهای پیام/75005/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول