اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نوعی در نشست خبری:

باید مقابل تراکتورسازی پیروز می‌شدیم، اما بازیکنان قدر فرصت‌ها را ندانستند / جذب 2 هافیک بازیساز و یک دفاع راست

سرمربی فوتبال تیم استقلال تهران گفت: باید مقابل تراکتورسازی پیروز می‌شدیم، اما بازیکنان قدر فرصت‌ها را ندانستند.

باید مقابل تراکتورسازی پیروز می‌شدیم، اما بازیکنان قدر فرصت‌ها را ندانستند / جذب 2 هافیک بازیساز و یک دفاع راست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی امشب بعد از بازی تیمش با تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در بازی با تیم تراکتورسازی تله‌گذاری کرده بودیم و اگر بازیکنان ما باهوش‌تر بودند، می‌توانستیم در 5 دقیقه پایانی به گل برتری خود دست یافته و با 3 امتیاز کامل تبریز را ترک کنیم.

وی افزود: در این بازی بعد از ثمر رساندن گل، خط دفاعی خود را به صورت لایه‌ای تشکیل داده بودیم، اما سرعت کریم انصاری‌فرد خط دفاعی ما را خیلی آزار داد و هر بار که جلو می‌رفتیم از این بابت لطمه می‌خوردیم.

قطع ارتباطی خط هافبک و مهاجمان تیم

سرمربی فوتبال تیم استقلال تهران ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما قطع گل ارتباطی خط هافبک و مهاجمان تیم تراکتورسازی بود که در این امر نیز موفق عمل کردیم و اگر دو فرصت 5 دقیقه پایانی ما به گل تبدیل می‌شد، تراکتورسازی را در خانه خود مغلوب کرده بودیم.

قلعه‌نوعی در مورد تلف کردن وقت توسط رحمتی و صحبت‌های بیش از حد وی با بازیکنان تیم، بیان کرد: رحمتی کاپیتان تیم استقلال است و باید با بازیکنان صحبت کند، اما در مورد اتلاف وقت باید فیلم بازی را ببینم و بعید می‌دانم وی قصد وقت‌کشی داشته باشد.

وی، ضعف تیمش را در سمت راست قبول کرد و گفت: بعد از گل مهاجم خود را در این پست قرار دادیم و برای بازی با تراکتورسازی محمد قاضی را نداشتیم و باید در نیم فصل به فکر جذب بازیکنی در دفاع پست باشیم.

فرشاد احمدزاده می‌تواند پدیده لیگ باشد

قلعه‌نویی در پاسخ به این سئوال که امروز فرشاد احمدزاده، بازیکن جوان تراکتورسازی خیلی خوب بازی کرد، متذکر شد: در این مورد بخواهیم حرف بزنیم هزار حرف و حدیث می‌سازند، اما همین‌که یک بازیکن جوان به لیگ معرفی شد، اتفاق خوبی است و او می‌تواند پدیده لیگ باشد.

وی یادآور شد: در دقایقی که این بازیکن وارد زمین شد به ما فشار آورد و می‌تواند یکی از هافبک‌های آینده چپ فوتبال ایران باشد.

سرمربی فوتبال تیم استقلال تهران درباره کاهش قدرت خط حمله این تیم بعد از گلزنی، گفت: با این سئوال صددرصد موافقم. بعد از گل یکی از مهاجمان خود را در سمت چپ مستقر کردیم تا مقابل نفوذ فخرالدینی از سمت راست را بگیرد به همین دلیل فشار تیم ما کمتر شد. به همین دلیل باید در این زمینه فکری بکنیم. اگر قاضی در تیم ما بود، می‌توانست در دقایقی به ما کمک کند. با این حال تیم ما به یک دفاع راست و دو هافبک بازی‌ساز نیاز دارد که با جذب آنها در نیم فصل بتوانیم مشکلات خود را برطرف کنیم.

در نیم فصل دوم دروازه‌ها و زمین کوچک‌تر می‌شود

قلعه‌نوعی افزود: یکی از علت‌های بازی زیبای امروز را زمین می‌دانم، دو سال پیش که در تراکتورسازی بودم در این فصل زمین شرایط خوبی نداشت، اما اکنون به مسئولان هیئت فوتبال و ورزشگاه یادگار امام به خاطر شرایط خوب زمین تبریک می‌گویم. در نیم فصل دوم دروازه‌ها و زمین کوچک‌تر می‌شود، امیدوارم در نیم فصل دوم همه زمین‌ها شرایطشان را مثل ورزشگاه یادگار امام خوب کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا استقلال عملکرد بدی داشته و آیا عقب‌نشینی این تیم دستور او بوده یا فشار تراکتورسازی؟ عنوان کرد: من جواب سئوال شما را نمی‌دهم؛ شاید شما بهتر می‌دانید که چه اتفاقی در زمین رخ داده، ما ضعیف بودیم و در طول 90 دقیقه هم نتوانستیم ایجاد موقعیت کنیم.

تراکتور را با کمترین هزینه آسیایی کردم

سرمربی فوتبال تیم استقلال تهران درباره اعتراض برخی از هواداران تراکتورسازی به وی، ابراز داشت: من خوشحالم که در زمان حضورم در تراکتورسازی با کمترین هزینه این تیم را آسیایی کردم، در حالی که زمین تمرین نداشتیم و مشکلات زیادی هم داشتیم.

قلعه‌نوعی در پایان تأکید کرد: به طور حتم در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت و مصدومان هم برمی‌گردند و تیم ما کامل می‌شود، ضمن اینکه اکثر بازی‌های ما در نیم فصل دوم در خانه است و این اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/60002/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول