اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی تبریز 1- استقلال تهران 1

دنده‌معکوس تراکتور برای قهرمانی نیم‌فصل

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دنده‌معکوس تراکتور برای قهرمانی نیم‌فصل

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تک گل تیم استقلال تهران در دقیقه 3 توسط آرش برهانی به ثمر رسید که با اوت آندرانیک تیموریان و اشتباه مدافعان تراکتورسازی در جای‌گیری به دست آمد.

بعد از این گل تراکتورسازی در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی را به دست آورد که بهترین فرصت گلزنی تیم تراکتورسازی در دقیقه 20 توسط میثم بائو از دست رفت. ضربه سر وی در آستانه ورود توپ به دروازه به درخشش رحمتی همراه شد.

در یک صحنه مهدی کریمیان دروازه‌‌بان تیم استقلال رحمتی را جا گذاشته اما چون زاویه‌اش رو به دروازه نبود قصد ارسال توپ به بیرون را داشت که رحمتی با شیرجه بلند مانع رسیدن توپ به سایر بازیکنان تیم تراکتورسازی شد.

در دقیقه 35 شوت کریم انصاری‌فرد با اختلاف اندک از دروازه رحمتی به خارج رفت.

سعید دقیقی و مهدی کریمیان نیز در دقایق پایانی شانس گلزنی خود را امتحان کردند که با درخشش منتظری مدافع استقلال و رحمتی این فرصت‌ها به گل تیم میزبان تبدیل نشد.

در همان ثانیه‌های نخست نیمه دوم تراکتورسازی توسط کریم انصاری‌فرد فرصت داشت که شوت وی را مهدی رحمتی در آغوش گرفت.

در دقیقه 54 شوت حبیب گردانی با اختلاف اندک از کنار دروازه تیم استقلال به خارج رفت.

در دقیقه 66 ارسال توپ توسط کریم انصاری‌فرد و ضربه سعید دقیقی بین صادقی و نوری، توپ را وارد دروازه رحمتی کرد تا ورزشگاه غرق شادی شود.

در 10 دقیقه پایانی بازی تیم حامد لک با درخشش خود ضربات نکونام و اکبرپور را مهار کرد و سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد نیز فرصت‌های خوبی را از دست دادند.

در نهایت بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز ـ استقلال تهران با قضاوت مظفری‌زاده در حضور 70 هزار تماشاگر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

مظفری‌زاده در این بازی محمد نصرتی، میثم بائو و حبیب گردانی از تیم تراکتورسازی و پژمان نوری و جواد نکونام را از تیم استقلال با کارت زرد جریمه کرد.

گردانی و نصرتی با کارت‌هایی که امروز گرفتند سه اخطاره شده و بازی با تیم پرسپولیس را از دست دادند.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز 26 امتیازی شده و بعد از تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان 27 امتیازی در مکان سوم جدول قرار گرفتند. استقلال نیز با 24 امتیاز در مکان ششم جای گرفتند. استقلال اگر در بازی عقب افتاده خود مقابل ملوان با دو گل به پیروزی برسد قهرمان نیم فصل خواهد شد، در غیر این صورت این عنوان به پرسپولیس خواهد رسید.

ترکیب تیم تراکتورسازی:

حامدلک، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی، محمدنصرتی، مهدی کیانی، فرشیدطالبی، سعیددقیقی(از دقیقه 86 سید محسن حسینی)، میثم بائو(از دقیقه 60 فرشاد احمدزاده)، حبیب گردانی، مهدی کریمیان، میلادفخرالدینی

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب استقلال تهران:

مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل، احمد جمشیدیان، آرش برهانی، مهدی نظری(از دقیقه 46 سیاوش اکبرپور)

انتهای‌ پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول