اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در پلدختر برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین سرباز صحنه عاشورا با حضور با شکوه عاشقان حسینی در سالن ورزشی شهیدحسن نعمتی پلدختر برگزار شد.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، عصر امروز عزاداران شرکت کننده در این مراسم یاد کربلای امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) را گرامی‌داشته و به یاد آن حضرت عزاداری کردند و مادران با ملبس کردن کودکان شیرخوار خود به لباس‌های سفید و سبز در شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و نیز شیرخوار سیدالشهدا به سوگواری  پرداختند و اشک ماتم ریختند.

مادران پلدختری سربندهای فرزندان خود را که به نام مقدس حضرت علی ‏اصغر (ع) مزین و سرپوش‏های سبز رنگ، روی دستان خود بالا گرفته بودند و سر به آسمان و با تضرع از خداوند خواستند که این کودکان را به عنوان سربازان امام حسین (ع) و نذر و بیمه حضرت علی اصغر(ع) بپذیرد.

امام جمعه پلدختر در این آیین اظهار داشت: بحث تربیتی و چگونه زیستن یکی از مباحث مهم عاشورا است که باید مورد توجه قرار گیرد و  فرزندان، امانت الهی در دستان پدر و مادران هستند و والدین به مباحث تربیتی آنان باید توجه ویژه داشته و فرزندان خود را عاشورایی تربیت کنند، تا بتوانند از دین خدا دفاع کنند.

حجت الاسلام علی محمد لروند نقش بانوان در تربیت و نیز آموزش معنوی فرزندان پررنگ دانست و افزود: فرزندان از پدر و مادر الگو می‌پذیرند، بنابر این والدین باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند، زیرا تربیت درست فرزندان سرمایه‌گذاری برای شیعه است.

انتهای پیام/2304/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول