اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اتومبیلرانی در بلندترین تپه‌های شنی جهان + تصاویر

اتومبیلرانان منطقه شرق ایران با حضور در بلندترین تپه‌های شنی جهان در ریگان آمادگی خود را محک زدند.

اتومبیلرانی در بلندترین تپه‌های شنی جهان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، اتومبیلرانان منطقه شرق ایران با حضور در بلندترین تپه‌های شنی جهان در ریگان آمادگی خود برای مسابقات آذر ماه را محک زدند.

رضایت اتومبیلرانان از برگزاری مسابقات در تپه های شنی ریگان

12 اتومبیلران شرق کشور امروز آمادگی خود را برای مسابقات اتومبیلرانی جنوب‌شرق کشور که در آذر ماه سال جاری در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود به نمایش گذاشتند.

یکی از قهرمانان اتومبیلرانی جنوب‌شرق ایران که در مسابقات اتومبیلرانی مقام سوم را به دست آورده به خبرنگار فارس گفت: سال گذشته برای نخستین بار مسابقات اتومبیلرانی در رمل شن در ایران در ریگان برگزار شد.

مهرداد رضایی افزود: با توجه به اینکه ریگان بهترین ظرفیت را در جنوب‌شرق کشور و حتی در ایران در این زمینه دارد این مسابقات در سال جاری به بهترین شکل در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: امروز ما در این تپه‌های شنی آمادگی خود را برای مسابقات کشوری که در آذر ماه در این شهرستان برگزار می‌شود محک زدیم و تمریناتی انجام دادیم.

این ورزشکار ابراز کرد: ان‌شاء‌الله با توجه به ظرفیت موجود در منطقه ریگان با این تمرینات قهرمان کشوری می‌شویم.

انجام بهترین تمرینات اتومبیلرانی در تپه‌های شنی

یکی دیگر از قهرمانان اتومبیلرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سال جاری برای دومین بار مسابقات اتومبیلرانی جنوب‌شرق کشور در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان با آمادگی اتومبیلرانان شرق کشور برگزار می‌شود.

حسین شاه‌محمدی افزود: این تپه‌های شنی برای تمرینات ما بسیار مناسب هستند و امروز بهترین تمرینات را انجام دادیم.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در آذر ماه

فرماندار ریگان به خبرنگار فارس گفت: بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان ظرفیت برگزاری بهترین مسابقات کشوری را در زمینه‌های مختلف ورزشی دارند.

مجید اعتمادی افزود: امروز اتومبیلرانان شرق کشور در بلندترین تپه‌های شنی که دسترسی به این تپه‌ها به راحتی امکان‌پذیر است، تمرینات خود را انجام دادند.

وی ابراز داشت: این مسابقات اتومبیلرانی در رمل شن برای دومین بار در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در شهرستان ریگان در آذر ماه برگزار می‌شود.

اعتمادی خاطر نشان کرد: با تامین اعتبار و اسپانسر این مسابقات در این شهرستان با حضور قهرمانان اتومبیلرانی کشور به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی افزود: این تپه‌های شنی بهترین شرایط آب و هوایی را برای برگزاری این مسابقات بزرگ کشوری دارند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مسابقات به خوبی در این شهرستان برگزار می‌شوند.

فرماندار ریگان ابراز داشت: امروز 12 اتومبیلران شرق کشور در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان تمرینات خود را برای مسابقات آذر ماه انجام دادند.

به گزارش فارس، بلندترین تپه‌های شنی دنیا که دسترسی به آنها به راحتی انجام می‌شود در 12 کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان در روستای علی‌آباد پشت‌ریگ قرار دارند.

====================

گزارش و عکس از موسی ملائیان

====================

انتهای پیام/80014/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول