اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کاشمر:

شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد

امام جمعه جمعه کاشمر گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد.

شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلای این شهر، اظهار داشت: در دعای علیه، نفرین و نابودی دشمنان را از خداوند طلب می‌کنیم و این با اسلام، نماز و دین مغایرتی ندارد.

وی با بیان اینکه افراد مومنی که فکر می‌کنند این شعار با دعا، نماز و ایمان سازگار نیست خطاب به آنان یادآور شد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر مستکبر، ستمگر و ظالم که ریشه قرآنی دارد.

امام جمعه کاشمر متذکر شد: چطور آمریکا که عملاً با حمایت از ترور و تروریست و تحریک آنها خسارات جانی و مالی زیادی به کشورها و ملت‌ها تحمیل می‌کند چگونه کشور حقوق بشری و متمدن است اما ایران که شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد، ضد حقوق بشر است.

وی با اشاره به انجام مذاکرات تیم ایرانی با گروه 1+5 در ژنو، خواستار تفسیر معنای مذاکرات برد برد شد.

یعقوبی با بیان اینکه آمریکا 60 سال علیه ایران توطئه کرده و خسارات زیادی تحمیل کرده، شعار مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان را پشتیبانی و حمایت از دولتمردان عنوان و تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که دولتمردان محکم و با پشتیبانی کامل ملت پای میز مذاکره حاضر شوند امیدواریم تیم مذاکره کننده در نشست ژنو به خوبی و با قدرت و صلابت از حقوق ملت دفاع کنند.

وی با اشاره به آغاز ماه حزن و اندوه محرم و برگزاری مراسم عزاداری، تمامی نمازگزاران را به کسب تقوای الهی سفارش کرد و گفت: مومنین در این ایام با بهره‌گیری از سخنرانی‌ها و عزاداری‌ها اراده خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول