اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار خبر داد

محدودیت فعالیت گمرک بیله‌سوار تا اطلاع ثانوی/ گمرک تعطیل نشده است

فرماندار بیله سوار از محدودیت فعالیت گمرک بیله‌سوار تا اطلاع ثانوی خبر داد.

محدودیت فعالیت گمرک بیله‌سوار تا اطلاع ثانوی/ گمرک تعطیل نشده است

رسول زیبا نژاد دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تعطیلی از صبح امروز اعمال شده اما تردد مسافران دو کشور همچنان ادامه دارد.

وی این محدودیت تردد را مربوط به فعالیت‌های خودروهای عبوری بین دو کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه تعطیلی موقت گمرک بیله‌سوار در برخی از بخش‌ها امروز به ما ابلاغ شده ما محدودیت‌ها را از صبح امروز برقرار کردیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: به نظر می‌رسد حادثه رخ داده در برخی از مناطق مرزی زمینه‌ساز این امر بوده به طوری که در پی اقدام غیرقانونی و خلاف عرف جمهوری آذربایجان در بستن مرز پلدشت اقدام لازم برای بستن مرزهای بیله‌سوار و جلفا صورت گرفته است.

زیبا نژاد عنوان کرد: ما هرچند علل و عوامل این محدودیت فعالیت گمرکی را نمی‌دانیم اما از طریق وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها نظیر امور خارجه علت این امر را جویا هستیم تا بتوانیم با رفع سو‌ءتفاهمات نسبت به فعال کردن گمرک بیله‌سوار اقدام لازم را انجام دهیم.

سفارت ایران در باکو ساعاتی پیش خبر از بسته شدن مرزهای جلفا و بیله‌سوار با تصمیم مسئولان آذربایجان خبر دادند که تلاش می‌شود جلوی این اتفاق ناخواسته گرفته شد اما تاکنون مسئولان آذربایجان همکاری لازم را در این زمینه نداشتند.

انتهای پیام/62001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول