اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

نمایندگان نظام در مذاکرات 1+5 از عزت‌مندی ایران دفاع کنند

امام جمعه فیروزکوه گفت: هرگونه کنار آمدن با دشمنان مسلمانان ذلت است و نمایندگان کشورمان در مذاکرات 1+5 باید دقت کنند تا از عزت‌مندی ایران و ایرانی دفاع شود.

نمایندگان نظام در مذاکرات 1+5 از عزت‌مندی ایران دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و دشمن‌‏شکن جمعه فیروزکوه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: حماسه خونین عاشورا حامل درس‌ها و پیام‌های زیادی برای همه آزادی‏‌خواهان جهان بوده و هست.

وی گفت: به فرموده امام حسین (ع)، نباید دست دوستی و ذلت به دشمنان داد و خالی کردن عرصه و صحنه برابر دشمنان نیز شایسته مؤمنان و مسلمانان نیست.

امام جمعه فیروزکوه افزود: امروز دشمنان توطئه‌ها و فشارهای مختلفی به نظام اسلامی وارد می‌کنند، اما هیچ یک منطقی نیست.

کوتاه آمدن برابر خواسته‌های غیرمنطقی دشمنان شایسته نیست

استیری ادامه داد: برای کسانی که تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) و دانشگاه عاشورا هستند، همراهی کردن و کوتاه آمدن برابر خواسته‌های غیرمنطقی دشمنان شایسته نیست.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: پروردگار متعال همه انسان‌ها را عزیز آفریده و امام حسین (ع) در عمل به ما آموخت که نباید این عزت و کرامت را تبدیل به ذلت کرد.

وی با اشاره به آغاز مذاکرات ایران و اعضای گروه موسوم به 1+5 تأکید کرد: نمایندگان کشورمان در این گفت‏‌وگوها باید دقت کنند تا از عزت‏مندی ایران و ایرانی دفاع شود.

استیری هشدار داد: هرگونه کنار آمدن با آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه کسانی که به خون مسلمانان و به خصوص شیعیان تشنه‌اند، ذلت است.

فرهنگ عاشورایی سرلوحه استکبارستیزی ایرانیان است

امام جمعه فیروزکوه در ادامه با بیان اینکه آسیب‌پذیری باطل در طول تاریخ به تجربه ثابت شده است، افزود: نباید از زرق و برق و هیمنه ظاهری دشمنان ترسید و از خواسته‌های خود کوتاه آمد.

وی یادآور شد: امروز و پس از گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، دشمنانی را می‌بینیم که توطئه‌های زیادی برای براندازی انقلاب طرح‌ریزی کرده‌اند، اما در همه صحنه‌ها شکست خورده‌‏اند.

استیری تصریح کرد: این شکست‌ها نخستین و آخرین آن‌ها نبوده و نخواهد بود و دشمنان باید بدانند ملتی که از فرهنگ عاشورایی درس گرفته را با هیچ توطئه‌ای نمی‌توانند زمین‌گیر کنند.

راهپیمایی 13 آبان اندک روزنه‌های نفوذ دشمنان را هم بست

استیری در ادامه با تقدیر از حماسه‌سازی دوباره مردم در یوم‌الله 13 آبان گفت: این راهپیمایی در 700 نقطه از کشور پرشورتر و باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: بی‌اعتمادی آحاد ملت به آمریکا و آمریکاییان بی‌‏پایه و اساس بودن تحلیل‌های غربی‌ها و اثبات دوباره روحیه استکبار‌ستیزی و حضور در صحنه مردم، درس‌های راهپیمایی 13 آبان بود.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول