اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

زنده‌یاد عسکراولادی همواره در حال جهاد بود/ مردم زیر بار زور نمی‏روند

امام جمعه سمنان با تسلیت درگذشت یار امام و رهبری گفت: زنده‌یاد عسکراولادی همواره در حال جهاد بود و برای ملت ایران، ارزش والایی داشت.

زنده‌یاد عسکراولادی همواره در حال جهاد بود/ مردم زیر بار زور نمی‏روند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: درگذشت مرحوم عسکراولادی ضایعه دردناکی بود که باید آن را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: عسکراولادی فردی مدیر و ولایت‏مدار و در عین حال همواره یار و یاور اسلام و انقلاب اسلامی بود و شخصیت وی برای مردم ایران همیشه قابل احترام است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: زنده‌یاد عسکراولادی همواره در حال جهاد و مبارزه بود و لحظه‏ای از آرمان‏های والای امام و انقلاب کوتاهی نکرد. 

مردم و رهبری به مذاکره‏کنندگان ایرانی اعتماد دارند

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه مردم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مذاکره‏کنندگان ایرانی اعتماد دارند، گفت: مذاکرات هسته‏ای باید در راستای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و رفع تحریم‏های یک‏سویه و ناجوانمردانه صورت گیرد.

شاهچراغی بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‏ای که این روزها به سختی مشغول گفت‏وگوهای بین‏المللی بوده، مورد تایید رهبری و ملت است و مردم ایران از این تیم تا جایی که حقوق مسلمشان حفظ شود، حمایت می‏کنند. 

مردم زیر بار زور نمی‏روند

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری‏های حسینی در جای جای ایران اسلامی و استان سمنان، گرامیداشت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را مورد تاکید قرار داد.

شاهچراغی ادامه داد: مسلمانان نشان داده‏اند که هیچ‏گاه مقابل زور کوتاه نخواهند آمد و امروز باز می‏گوییم ملتی که 35 سال شعارش «هیهات من الذله» بوده است، از حقوقش عقب نمی‏نشیند و هرگز زیر بار زور نمی‏رود.

وی با بیان اینکه امروز باید به درس‏هایی که اباعبدالله الحسین (ع) در صحرای کربلا و روز عاشورا به همگان دادند، توجه شود، گفت: عاشورا مدرسه بزرگ انسان‏سازی است.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول