اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلیل‌آباد:

آمریکا و اسرائیل دو غده سرطانی دنیا هستند

امام جمعه موقت خلیل‌آباد گفت: اسرائیل تنها یک رژیم غاصب و بیهوده است که می‌خواهد خود را به عنوان یک کشور مطرح کند.

آمریکا و اسرائیل دو غده سرطانی دنیا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام سید رضا علوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل دو غده سرطانی در دنیا هستند که در ظلم به کشورهای مختلف، احدی مثل آنها پیدا نمی‌شود.

علوی با برشمردن صفاتی که ظالمین دارند، افزود: در زمان امام حسین (ع) ظلمی که معاویه بر خاندان امامان معصوم به ویژه امام حسین روا داشت، همچون ظلم‌هایی است که در مقایسه با زمان فعلی می‌توانیم در دنیا شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، گفت:  راهگشا و مشکل‌گشای طریقتی که تاکنون کشور ما را در دنیا سرافراز داشته از توجه و محوریت رهبری انقلاب اسلامی است که همگی پشت سر رهبری حرکت کرده‌ایم.

خطیب جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان ما را چون دژ، استوار نموده است، اظهار داشت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان بود و راه را برای همه مشخص کرد.

وی مذاکرات 1+5 را که توسط دولتمردان در حال پیگیری است به فال نیک گرفت و گفت: کشور ایران از روز نخست با هیچ کس سر جنگ نداشته و حامی مظلوم است، در این راستا ثابت کرده که با ظلم در هر کجای دنیا مقابله می‌کند و حامی مظلومین است.

وی در ادامه خطبه دوم نماز، ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای حضرت را تسلیت گفت و اظهار داشت: امام حسین(ع) قرآن ناطق بود.

علوی افزود: یکی از رموز موفقیت امام حسین (ع) توجه و اهمیت دادن به نماز بود که جوانان ما باید همانگونه که با اخلاص بر سر و سینه می‌زنند برای اقامه نماز اول وقت هم توجه خاص داشته باشند زیرا هر چه داریم از نماز است.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول