اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی دانش‏آموزان با نهضت حسینی

خیمه‏های معرفت در مدارس دامغان برپا شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از برپایی خیمه‏های معرفت در مدارس دامغان خبر داد و گفت: برپایی خیمه‏های معرفت در مدارس نقش بسزایی در آشنایی دانش‏آموزان با نهضت حسینی دارد.

خیمه‏های معرفت در مدارس دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام جاهد نجفی‏عمران ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم آشنایی بیشتر دانش‏آموزان با ابعاد مختلف قیام عاشورا اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در مدارس شهرستان دامغان به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم مؤمن شهرستان دامغان در طرح‏های گذشته از خیمه‏های معرفت خاطر نشان کرد: در این خیمه‏ها تلاش می‏شود تا با استفاده از شیوه‏های نوین، اطلاعات متناسب با هر قشر در اختیار آنان قرار گیرد.

نجفی‏عمران با اشاره به بخش‏های مختلف این خیمه‏ها افزود: در این خیمه‏ها با استفاده از ظرفیت روحانیان مجرب سعی شده تا ضمن انتقال اطلاعات، به شبهات و سئوالات احتمالی دانش‏آموزان نیز پاسخ مناسب داده شود.

وی پاسخ به شبهات دینی دانش‏آموزان را مهم‏ترین بخش این خیمه‏ها دانست و تصریح کرد: متأسفانه دشمن قصد دارد ذهن دانش‏آموزان را با شبهاتی در خصوص ارزش‏های اسلامی درگیر کند و ما وظیفه داریم با ارائه پاسخ مناسب به این شبهات، تهاجم فرهنگی و تفکری دشمنان را خنثی کنیم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان افزود: آشنا ساختن دانش‏آموزان با درس‏های واقعه عاشورا و پرداختن به اهداف این حادثه، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی ماه محرم را فرصت مناسبی برای انتقال این آموزه‏ها به دانش‏آموزان عنوان کرد و گفت: در این ماه، باید با انتقال آموزه‏های دینی و قرآنی، نسل جوان را برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول