اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

حماسه 13 آبان نشان‏دهنده بصیرت دانش‏آموزان ایرانی بود

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دانش‏آموز بسیجی حماسه‏ساز امروز و آینده‏ساز فرداست و حماسه 13 آبان نشان‏دهنده بصیرت دانش‏آموزان ایرانی بود.

حماسه 13 آبان نشان‏دهنده بصیرت دانش‏آموزان ایرانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس‏علی کاظمی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‏آموزان شهرستان میامی اظهار کرد: شما باید با درس خواندن و رعایت اخلاق آینده ایران را تضمین کنید.

وی افزود: روز 13 آبان ماه که مصادف با روز استکبار جهانی بود، دانش‏آموزان با شور و شوق عظیم در راهپیمایی به همراه خانواده شرکت کردند و حماسه‏ای باشکوه را به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی با یادآوری تقدیم 36 هزار شهید دانش‏آموز و شهدای دانش‏آموز همین منطقه، خواستار ادامه دادن راه شهدا شد.

کاظمی در این برنامه که در مدرسه معلم شهرستان میامی برگزار شد و بیش از 200 نفر در آن حضور داشتند، افزود: شما دانش‏آموزان باید با رعایت حجاب از خون شهدا محافظت کنید. 

اجرای طرح «انس با قرآن» دانش‏آموزی در شاهرود

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شاهرود نیز در حاشیه این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: هم‏زمان با هفته بسیج دانش‏آموزی، طرح تلاوت آیات قرآن قبل از شروع کلاس‏ها در دبیرستان صدرای شاهرود اجرا شد.

توران بسطامی از اجرای طرح تلاوت آیات قرآن قبل از شروع کلاس‏ها در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای شاهرود خبر داد.

وی بیان داشت: امام صادق (ع) فرموده‏اند «اگر جوانی قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون وی آمیخته می‏شود» و به همین منظور، طرح تلاوت آیات قرآن در ابتدای کلاس را در نظر گرفتیم تا دانش‏آموزان روز خود را با تلاوت آیات نورانی قرآن آغاز کنند.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شاهرود با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: رسول مکرم اسلام فرموده‏اند «قرآن دل را زنده می‏کند و از فحشا و زشتی و ستم بازمی‏دارد» و امیدواریم با تلاوت آیات نورانی کلام الله وحی، از برکات آن برخوردار شویم.

بسطامی بیان کرد: اجرای طرح به این صورت است که قبل از شروع کلاس‏ها، صوت کلام الله مجید پخش می‏شود و دانش‏آموزان با قرآن‏های جیبی خود، آیات قرآن را تلاوت می‏کنند.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شاهرود خاطر نشان کرد: اجرای این طرح هم‏زمان با هفته بسیج دانش‏آموزی آغاز شده است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول