اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

کارهای عمرانی بدون فرهنگ نشاط‌آفرین نیست

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرهنگ آذری، شناسنامه همه ما آذری‌هاست، گفت: نشاط اجتماعی تنها توسط اهالی فرهنگ و هنر ایجاد می‌شود و کارهای عمرانی بدون فرهنگ، نشاط‌آفرین نیست.

کارهای عمرانی بدون فرهنگ نشاط‌آفرین نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده عصر امروز در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان با وی، با بیان این که فرهنگ هر جامعه، هویت انسان‌های آن جامعه را تشکیل می‌دهد، افزود: استان آذربایجان شرقی، از نظر فرهنگی بسیار غنی است، اما هر غنایی نیاز به مراقبت دارد و امروز وظیفه ما نه تنها حفظ میراث فرهنگی بلکه رونق بخشیدن و سپردن آن به نسل‌های بعدی است.

فرهنگ آذری با ذات انسان‌ها عجین شده است

وی با اشاره به این که زبان و موسیقی دلنشین و در یک کلام فرهنگ آذری با ذات انسان‌ها عجین است، افزود: امیدوارم با بستری که در دولت تدبیر و امید فراهم شده، چهار سال آینده دوران شکوفایی فرهنگ ایران به ویژه آذربایجان باشد.

فرهنگ آذری شناسنامه همه آذری‌هاست

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که فرهنگ آذری، شناسنامه همه ما آذری‌هاست، افزود: رسالت ترویج و رونق فرهنگ آذری بر عهده اهالی فرهنگ و هنر استان است و بنده به عنوان خدمت‌گزار مردم استان، تمام و کمال در خدمت اهالی فرهنگ و هنر هستم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به خلق آثار نو در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، گفت: شور و نشاط و امیدی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جامعه ایجاد شده فرصت خوبی برای رشد و افزایش انگیزه اهالی فرهنگ و هنر در راستای خلق آثار جدید است.

نشاط اجتماعی تنها توسط اهالی فرهنگ و هنر ایجاد می‌شود

جبارزاده با تاکید بر این که نشاط اجتماعی تنها توسط اهالی فرهنگ و هنر ایجاد می‌شود، افزود: کارهای عمرانی بدون فرهنگ، نشاط‌آفرین نیست.

وی با تاکید بر این که باید دین خود را به آذربایجان ادا کنیم، افزود: همیشه در خدمت اهالی فرهنگ و هنر خواهم بود و در فرصت‌ها و مناسبت‌های مختلف در جمع آنان حاضر خواهم شد.

در این دیدار جمعی از شعرا، نویسندگان و هنرمندان عرصه‌های مختلف ضمن تبریک انتصاب اسماعیل جبارزاده به سمت استانداری آذربایجان شرقی، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/60002/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول