اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای بهداشت

فرماندار خرم‌آباد بر رعایت بهداشت نذورات در محرم تاکید کرد

فرماندار خرم‌آباد در جلسه شورای بهداشت این شهرستان بر رعایت موازین بهداشتی نذورات ماه محرم تاکید کرد.

فرماندار خرم‌آباد بر رعایت بهداشت نذورات در محرم تاکید کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در فرمانداری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: هر ساله در این ایام مردم اقدام به تهیه و پخش نذورات متنوع به صورت گسترده می‌کنند که رعایت نکات و موازین بهداشتی در تهیه و توزیع این مواد نقش بسیار موثری بر سلامت عموم مردم دارد.

رئیس شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد از اعضای این شورا خواست تا با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای فراگیر ضمن نظارت بیشتر بر اماکن تهیه و پخش نذورات، مردم را در تهیه و پخش بهداشتی نذورات یاری کنند.

در ادامه این جلسه مسائل بهداشتی عدیده‌ای از جمله لایروبی رودخانه‌های خرم‌آباد و کرگانه، جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر، جمع‌آوری حیوانات ولگرد، نظارت بر بهداشت آب شرب شهری و روستایی مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد قرار گرفت و در راستای برطرف نمودن مسائل و مشکلات مربوطه مصوباتی به تایید حاضرین در جلسه رسید.

انتهای پیام/2304/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول