اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

عاشورا و نهضت حسینی یک حقیقت ماندگار است

خطیب دینی و استاد حوزه علمیه قم گفت: عاشورا و نهضت حسینی یک حقیقت ماندگار است.

عاشورا و نهضت حسینی یک حقیقت ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی ظهر امروز در همایش یاوران حسینی اظهار داشت: امروز باید بیش از هر زمان دیگری نسل امروز را با نهضت حسینی و قیام عاشورا آشنا سازیم.

وی ترویج فرهنگ دینی و عاشورایی را یکی از مهمترین وظایف مبلغان عنوان کرد و افزود: عاشورای حسینی یک نقطه عطف و واقعه‌ای ماندگار محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید از عاشورا درس‌ها گرفت، تأکید کرد: عاشورا درس استقامت، ایثار و شهادت را به ما آموخت و باید این مهم را نسل به نسل و سینه به سینه انتقال داد.

ادیب‌یزدی خاطرنشان کرد: دشمنان در نظر دارند تا اسلام را مورد هدف قرار دهند لذا مسلمانان باید با حفظ اتحاد و همبستگی با یکدیگر این جریان شیطانی را از بین ببرند.

وی با اشاره به جنگ سوریه اظهار داشت: شیطان‌صفتان در نظر دارند تا با کشتن زنان و بچه‌های بیگناه مسلمانان را آزار دهند لذا باید با اتحاد و همدلی ریشه آنها را از بین ببریم.

وی در ادامه سخنان خود به ساخت ضریح حبیب بن مظاهر در البرز اشاره کرد و گفت: ساخت این ضریح یک حرکت ملی و فراملی است که مردم ولایتمدار استان البرز آن را به درستی انجام می‌دهند.

در همایش یاوران حسینی، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به مداحی پرداختند.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول