اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد

70 درصد مردم لرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:‌ متأسفانه مشکلات استان لرستان به حدی است که حدود 70 درصد مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

70 درصد مردم لرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از لرستان، جعفر بدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد، گفت: وضعیت استان لرستان در زمینه بیکاری و اقتصادی مطلوب نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان لرستان به خاطر درصد بالای فقر و بیکاری و گرفتاری‌های اقتصادی مردم دست و پنجه نرم می‌کند، یادآور شد: به خاطر همین مشکلات لرستان در یک وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: خوشبختانه جرائم سازمان یافته در استان لرستان کنترل شده است و حمل مواد مخدر و ترانزیتی در محورهای استان لرستان با کمک نیروهای انتظامی و امنیتی به خوبی کنترل شده و در این زمینه استان لرستان رشد خوبی داشته است.

بدری یادآور شد: گرفتاری‌های استان لرستان در زمینه فقر و بیکاری باعث شده که امروز متأسفانه زندان‌های لرستان سه برابر ظرفیت خود زندانی را تحمل کنند.

این مقام مسئول گفت:‌ استان لرستان در زمینه مبارزه قاطع با جرائم، پیشگیری از جرائم و حفظ حقوق بیت‌‌المال قدم‌های خوبی برداشته است.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ‌استان لرستان تاکنون جایگاه خوبی در جذب سرمایه‌گذاری نداشته، اما هم‌اکنون این استان زمینه جذب سرمایه‌گذاری را دارد و دستگاه قضایی لرستان تلاش می‌کند که موانع سر راه سرمایه‌گذاران را بردارد که امیدواریم با آمدن استاندار جدید این موانع برداشته شود.

انتهای پیام/2304/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول