اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان:

رتبه بیکاری 50 درصدی مطلوب لرستان نیست

نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان، در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ رتبه بیکاری 50 درصدی مطلوب لرستان نیست.

رتبه بیکاری 50 درصدی مطلوب لرستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله خدایی‌سوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد ضمن تسلیت ایام محرم گفت: امروز بنا بر سازمان آماری کشور وضعیت فعلی استان لرستان در بحث بیکاری نگران‌کننده است که از همه مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: طبق سازمان آمار کشور رتبه بیکاری استان لرستان بیش از 50 درصد است که این رتبه زیبنده مردمی نجیب و ولایتمدار استان لرستان نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی نجیب، ولایتمدار و به حداقل‌ها راضی هستند، گفت:‌ امروز گله‌مندی ما از دولت‌ها این است که هر دولتی روی کار آمد وعده داد که توسعه نیافتگی لرستان را برطرف کند اما متأسفانه این کار صورت نگرفت.

خدایی‌سوری یادآور شد: رئیس جمهور دولت گذشته در دولت دهم دست خود را بالا گرفت و اعلام کرد که من هم نتوانستم مشکل توسعه و بیکاری استان لرستان را برطرف کنم که از دولت یازدهم و دولت اعتدال و امید می‌خواهیم که رفع مشکلات توسعه‌نایافتگی لرستان و بیکاری بالای 50 درصدی این استان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی از استاندار لرستان و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان خواست: مشکل بیکاری لرستان را در اولویت قرار دهند و برای رفع آن چاره‌‌اندیشی کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم شاهد رفع مشکل بیکاری توسط مسئولان نظام کشوری و استانی باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر مدیریت کشورهای جهان تفاوت دارد و تفاوت آن در این است که ملت ایران با نثار جان خود زمینه این مدیریت‌ها را فراهم کرده‌اند که ما اگر جوابگوی مردم نباشیم در فردای قیامت باید جوابگو باشیم زیرا وجب به وجب خاک ایران اسلامی از خون شهدا آغشته است.

انتهای پیام/85001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول