اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابالفضل لرستان:

75 سالن ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابالفضل(ع) لرستان گفت:‌ در هفته بسیج 75 سالن ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود.

75 سالن ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌حسین پازدار ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: ‌هفته بسیج از اول تا هفتم آذرماه همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه‌های متنوعی از سطح لرستان تدارک دیده است، افزود:‌ این هفته فرصت مناسبی است که کارکردهای بسیج در حوزه‌های مختلف استان را ترسیم کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: در این هفته گردهمایی بزرگ بسیجیان عاشورایی در سراسر لرستان برگزار می‌شود.

پازدار عنوان کرد: برنامه محوری امسال ما شرفیابی جمعی از بسیجیان استان لرستان همزمان با سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی است که استان لرستان در این زمینه سهم خوبی دارا است.

این مسئول عنوان کرد: دیدار فرماندهان، مسئولان بسیج، نماینده ولی فقیه در لرستان، اعزام تیم‌های امدادی و ... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج استان لرستان است.

وی از افتتاح 75 سالن ورزشی در سراسر لرستان طی هفته بسیج خبر داد و ابراز داشت: افتتاح این سالن‌ها یک حرکت کم‌نظیر در طول تاریخ استان لرستان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: این 75 سالن ورزشی به ابعاد حداقل 450 متر و حداکثر 1200 متر مربع توسط سپاه حضرت اباالفضل (ع) استان لرستان ساخته شده که یک هدیه‌ای به مردم دیار لرستان است.

پازدار یادآور شد: این سالن‌ها به گونه ای در سطح لرستان احداث شده که عموم  مردم لرستان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

وی در پایان متذکر شد: هم‌اکنون در شهرستان خرم‌آباد یک حسینیه 3500 نفری توسط سپاه پاسداران ساخته شده که این شب‌ها مراسم عزاداری مردم این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول