اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه پیروان خط امام و رهبری سیستان و بلوچستان:

استاد عسگراولادی دارای شخصیتی فراجناحی و پرصلابت بود

جبهه پیروان خط امام و رهبری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مرحوم عسگر‌اولادی پیشکسوت انقلاب اسلامی دارای شخصیتی چندوجهی، پرصلابت و فراجناحی در میان مردم ایران بود.

استاد عسگراولادی دارای شخصیتی فراجناحی و پرصلابت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری استان، آمده است: حاج حبیب‌الله عسگراولادی که مرد دوران‌های سخت و از یاران دیرین و وفادار انقلاب اسلامی و نهضت عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، از نخستین روزهای شکل‌گیری نهضت اسلامی با مجاهدت های فراوان و تحمل زندان‌های طویل‌المدت و فشارهای گوناگون عمر پربرکت خود را صرف دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تبیین اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی نمود و در این مسیر با تلا‌ش‌های مجاهدانه و خالصانه خود، جان خود را در طبق اخلاص نهاد و در اولین روز عزای سیدالشهدا به دیار حق شتافت.

این پیشتاز و پیشکسوت انقلاب اسلامی دارای شخصیتی چندوجهی، پرصلابت و فراجناحی در میان مردم ایران بود. خدمات فرهنگی عسگر اولادی در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) و در مبارزه با طاغوت و زندان‌های مهیب شاه و در صحنه کتب و تفسیر و تاسیس مدارس اسلامی کم نظیر است.

یار امام و رهبری پس از 80 سال زندگانی سراپا جهاد ، خدمت ، پاکی و تکزیه به دیدار پروردگار شتافت تا در محضر خدای متعال در خدمت امام و شهدای انقلاب اسلامی و همه فداکاران در راه ارزش‌های الهی قرار گیرد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان سیستان و بلوچستان ضایعه فقدان این یار عزیز و شخصیت ممتاز سیاسی را به محضر مقام معظم رهبری،روح بلند امام خمینی(ره)و محضر مراجع محترم تقلید و همه شهدا ، فداکاران و محرومان و ملت بزرگ مسلمان تسلیت می گوید. برای او علو درجات و برای بازماندگان و یارانش اجر و صبر کامل مسالت می دارد و امید دارد که همه یاران وی با کوشش و تلاش همه جانبه راهش را ادامه دهند.

انتهای پیام/750005/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول